sobota, 15 kwietnia 2023

1274 || Sobota dzień kota

 Sobota, 22:20



Hejka!

Dzisiaj wstałam o 6:30, bo pół godzinki później zaczynałam korki. Przed zdążyłam się tylko wymalować i zająć kotem, a po zajęciach zjadłam śniadanie, ubrałam się i pojechałam do Sz. Byłam u niego już chwilkę przed 10. Najpierw chwilkę sobie poleżeliśmy, a potem wybraliśmy się na spacer do parku. Pogoda była świetna. Poszliśmy także do Rossmanna i Lidla na szybkie zakupy. 


Tutaj kolejna edycja moich zakupów. Ostatnio kupiłam dużo kosmetyków do pielęgnacji i teraz wszystko sobie testuje, bardzo mnie to cieszy! Jeśli chodzi o odżywkę do włosów, to już jej wiele razy używałam i jest spoko, wcierka do włosów to mój hit i używam jej już od kilku lat, a moje włosy rosną jak szalone. Z nowości kupiłam balsam do ciała, pomyślałam, że fajnie będzie się sprawdzał z mgiełką do ciała z VS o zapachu wanilii, którą posiadam. Żel wzięłam, bo pięknie pachniał, a to serum z witaminą C widziałam na tik toku i myślę, że będzie świetne na moje przebarwienia potrądzikowe. 

Po powrocie do domu wzięłam się za obiadek, a później spędziliśmy czas grając w pokera. Rany, ale ja się wkręciłam w tę grę. Muszę się nawet pochwalić, że wygrałam :) 




Dzisiejsze śniadanie i obiad 



Od Sz. wróciłam sama autobusem. W domu byłam już koło 19, poszłyśmy z mamą do Biedronki na małe zakupy. 

1 komentarz:

  1. Chyba w końcu spróbuję tej wcierki z OnlyBio, bo jesteś drugą osobą, która ją tak zachwala. A ja bardziej ufam ludziom, których znam (bo tak się trochę czuję, jakbym Cię w jakimś stopniu znała :D) niż randomom na yt

    OdpowiedzUsuń