niedziela, 30 lipca 2023

1375-1376 || Ten tydzień był okropny

 Niedziela, 11:37



Ten tydzień to jedna wielka porażka, zaliczyłabym go chyba do najgorszych w tym roku. Praktycznie cały czas leżałam w łóżku i przypomniał mi się epizod depresyjny, który przechodziłam dwa (?) lata temu. Coś strasznego. Na początku tygodnia nie dopisywało mi samopoczucie psychiczne, a teraz fizyczne. Jedyny plus tego wszystkiego jest taki, że dostałam okres. W nocy z piątku na sobotę, dokładnie o 3 zaczął mnie boleć brzuch i boli aż do teraz. Serio. Wiedziałam, że ten okres będzie ciężki, ale normalnie już brak mi sił. Może brzuch nie boli mnie wyjątkowo bardzo (w sensie bardziej niż zwykle), ale jest to ból przewlekły, który ciągnie się już jakieś +30 godzin. Aktualnie leżę z termoforem na brzuchu i tak próbuje sobie ulżyć. Mam nadzieję, że jutro wstanę z nową energią. 

Jeśli się zastanowię nad jakiś innym, niż sam okres, plusem tej sytuacji, to chyba jedyny jest taki, że nie chce mi się jeść. Kompletnie, jadłam wczoraj kanapkę koło 15 i jak sobie teraz pomyślę, że mam włożyć coś do ust to jest mi niedobrze. 

Chciałabym Wam coś więcej napisać, ale z bólu drżą mi dłonie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz