wtorek, 25 lipca 2023

1370-1371 || Kiepskie samopoczucie

 Wtorek, 09:47



Cześć!

Niestety nie czuję się zbyt dobrze. Chodzi mi o samopoczucie psychiczne. Wiem czym jest to spowodowane, ale póki co nie chce o tym mówić, nawet myśleć szczerze mówiąc. 

Wczoraj byłam w kinie na Barbie, naprawdę mi się podobała! I trochę się odstresowałam. 

Dzisiaj dzień zaczęłam natomiast od kąpieli i pielęgnacji, bo wczoraj przyznam szczerze, że kompletnie nie miałam na to ochoty. Zjadłam też już śniadanie, za chwilę idę umyć ząbki, zrobię sobie herbatę i zamierzam siedzieć w łóżku. Serio potrzebuję sobie ułożyć w głowie kilka rzeczy. Po południu przyjeżdża na chwilę Szymek, to chyba jedyna okazja żebyśmy się zobaczyli w tym tygodniu, bo w weekend jedzie do brata pomóc przy budowie. Może to nawet dobrze, bo ja też potrzebuję sobie pobyć sama ze sobą. 

Do juta! Obym wróciła tu w lepszym humorze. 

1 komentarz: