czwartek, 13 lipca 2023

1359 || Długi dzień

 Czwartek, 20:44



Cieszę się, że ten dzień dobiega już końca, był jakiś wyjątkowo długi. 

Po napisaniu dla Was wpisu zrobiłam sobie kawkę i usiadłam do licencjatu dla brata. Napisałam tyle ile miałam zamiar, czyli jeden podrozdział, skończyłam jakoś przed 13. Poczytałam też trochę książkę i zrobiłam sobie paznokcie hybrydowe u stóp. Ostatnio S. wspominał, że chętnie by zjadł blok czekoladowy i ja też nabrałam na niego ochoty. Także poszłam do biedronki i kupiłam składniki, przy okazji kupiłam kilka rzeczy do jedzenia na weekend. W domu szybciutko zrobiłam blok, już nawet próbowałam i wyszedł pyszny. Mam tylko nadzieję, że nie będzie mnie do niego ciągnąć. Bardzo lubię piec drożdżówki, bułeczki, ciasta itd. właśnie dlatego, że ich potem NIE JEM. Po prostu nie mam ochoty, a tutaj... oj może być problem. Z pewnością skuszę się na kawałek jeszcze jutro do kawy, moje kawałeczki są małe, może 1/3 normalnego kawałka. 

Za chwilkę kładę się do łóżka i chce obejrzeć jeszcze jakiś fajny film, mam nadzieję, że uda mi się coś znaleźć. 

Jutro natomiast mam nadzieję, że wcześnie wstanę, bo zaplanowałam sobie trochę rzeczy do zrobienia. W tym chce dodać dla Was bardzo, ale to bardzo ważny dla mnie post :) 


Płatki z mlekiem


Zupa pomidorowa z ryżem


Warzywa, mięso mielone i makaron zero kcal


Tosty
Jeden z sałatką caprese, a drugi z jajecznicą i awokado 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz