poniedziałek, 4 kwietnia 2022

896-900 || Nadeszła chwila, w której wszystko się zaczyna

 Poniedziałek, 21:59


Nadeszła chwila, w której wszystko się zaczyna. Moja dieta i ćwiczenia. Wracam do tego na poważnie. Zmotywowana jak cholera. 

Dzisiaj miałam dosyć dobry dzień. Rano odwołali mi zajęcia, więc się wyspałam i pojechałam na uczelnie dopiero na 9:45. Później dowiedziałam się, że jestem zwolniona z egzaminu końcowego z angielskiego i zwolnili mnie też z tego przedmiotu, który musiałam realizować po angielsku. Nice! Ulżyło mi nawet. Później babeczka odwołała mi dzisiejsze korki, więc jak wróciłam do domu przed 16, to cały dzień miałam dla siebie. W ogóle.. tak mi się teraz pozmieniało, że w tygodniu mam naprawdę sporo czasu wolnego. Także bijcie mnie w tyłek jakbym nic nie robiła! W domu zajęłam się swoimi sprawami. Coś zrobiłam na uczelnie, wymalowałam paznokcie, zrobiłam pranie, kolacje i wieczorem poćwiczyłam. Za chwilkę lecę powtarzać hiszpański. Ostatnio znalazłam pełno materiałów z tego języka i chce je wykorzystać. 


Bilans: 

śniadanie: serek wiejski z rzodkiewką, wafle ryżowe

II śniadanie: jabłko

obiad: warzywa na patelnie z ryżem, kapustą, oliwkami, tofu

kolacja: sałatka z tortellini 

1383/ 1500 kcal 


Aktywność fizyczna: 42 minutowy trening z Kołakowską (-208 kcal)

W najnowszym wyzwaniu, Kołakowska podaje ile kalorii spala na każdym treningu i jestem w szoku. Zazwyczaj spala około 150-200 kcal więcej ode mnie, a ja ćwiczę niemal na 100% swoich możliwości. Zastanawiam się skąd taka różnica. Może mój zegarek do ćwiczeń zawodzi? Sama nie wiem, ale póki co będę się kierować kalorycznością, którą on wskazuje, a nie tą podaną przez Kołakowską. 




I tutaj jeszcze dwa przepisy, które ostatnio wypróbowałam. Sernik wyszedł średnio... ale ja ogólnie nie przepadam za sernikiem, więc może dlatego. Gofry z ciasta francuskiego to za to cud, miód i orzeszki. Ja użyłam ciasta francuskiego light (kupiłam w Lidlu) i posmarowałam truskawkowym dżemem domowej roboty.



Buziaki! <3

1 komentarz:

  1. Dzięki za udostępnienie tego przepisu na sernik! <3 Kocham serniki, dlatego jaki by nie był podły, zjem ze smakiem ;D

    OdpowiedzUsuń