wtorek, 5 kwietnia 2022

901 || kolejny dzień

 Wtorek, 21:38


Hej :) 

Zajęcia zaczynałam dzisiaj dopiero o 9:45, więc się wyspałam, a u mnie to serio robi robotę. Później miałam 3 zajęcia, z czego dwa z nich nudne jak zwykle. Ja jestem już tak nauczona, że nie marnuje czasu. Zawsze mam przy sobie laptopa i robię jakieś zadania z listy. Tym sposobem dzisiaj napisałam jedną stronę eseju (właśnie na ten przedmiot, na którym się nudziłam) oraz ogarnęłam wszystkie rzeczy na korepetycje. 

Bilans: 

śniadanie: wafle ryżowe z serkiem, papryką i parówka wegańska 

II śniadanie: jogurt do picia 

obiad: ryż z warzywami, tofu i kapustą

kolacja: sałatka i wafle ryżowe z burakiem 

1317 / 1500 kcal

Aktywność: 32 minutowy trening z Kołakowską (robię aktualne wyzwanie)


A teraz uciekam przeczytać artykuł na jutrzejsze seminarium, a potem spać, bo pobudkę mam o 6. Za to tylko jedne zajęcia i reszta dnia niemal wolna. Oczywiście zamierzam to dobrze wykorzystać i już zrobiłam sobie listę rzeczy do zrobienia. 


2 komentarze:

  1. Podziwiam. Ja listę rzeczy do zrobienia co prawda mam, ale żeby się zabrać za wykonywanie tych zadań to już gorzej... -_-'

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze, jesteś bardzo zorganizowana! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń