środa, 6 kwietnia 2022

902 || Olśnienie naukowe

 Środa, 22:03


Hej! 

Dzisiaj rano, w drodze na seminarium magisterskie dostałam olśnienia co do tematu. Długo się nie zastanawiałam i od razu przedstawiłam go promotorce, oczywiście tak mniej więcej. Zgodziła się. Powiem Wam, że ulżyło mi, bo nad ostatnim długo pracowałam i został odrzucony, a teraz od pomysłu do jego przedstawienia minęło jakieś 15 minut i z marszu dostałam zgodę. Będę pisać o suwerenności narodowej państw UE. 

Kończyłam dzisiaj zajęcia już o 9:30. Wróciłam do domu i wzięłam się za prasowanie i inne obowiązki. Siedziałam na esejem i oglądałam Euforię. Wieczorem poćwiczyłam, chociaż bardzo mi się nie chciało. 

Bilans:

śniadanie: parówka wegańska, wafle ryżowe z buraczkiem

obiad: ryż, warzywa, kapusta

podwieczorek: 2x wafel ryżowy i  krem z pomidorów

kolacja: sałatka i wafle ryżowe z buraczkiem

1309 / 1500 kcal


Aktywność fizyczna: 44 minutowy trening z Kołakowską 

Posiedzę 15 minut nad konspektem magisterki i lecę oglądać Euforię. Oglądam po angielsku żeby był z tego jakiś pożytek. Chciałabym się też wyspać, bo dzisiaj w nocy ciągle się budziłam. 





Mój pomocnik przy ćwiczeniach :) 


2 komentarze:

  1. Uuu to miałaś jak zwykle produktywny dzień. Jesteś wielka jeśli mimo zniechęcenia wykonałaś trening.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam widać też coś tam próbuje poćwiczyć ten Twój pomocnik :) Fajnie, że udało Ci się z tematem, mam nadzieję, że pisanie przyjdzie łatwo :)

    OdpowiedzUsuń