piątek, 8 maja 2020

192 || Dzień liczenia kalorii

Piątek, 22:29

Cześć, witam w piąteczek :) 
Ostatnio zgubiłam rytm wczesnego wstawania i bardzo mi tego brakuje. Dzisiaj wstałam o 8:30 (dla mnie to za późno), zebrałam się szybko, ogarnęłam trochę mieszkanie i usiadłam do nauki. Rozłożyłam się ze wszystkimi materiałami na stole w salonie i super mi się uczyło. Czasami zmiana miejsca dużo daje :) 
Normalnie przez liczenie kalorii wpadam w niezdrową obsesję, ale dzisiaj postanowiłam to zrobić żeby zobaczyć ile mniej więcej jem. Oczywiście dzień dniu nierówny, ale jednak daje przybliżony obraz tego ile jemy, zwłaszcza że często jadam to samo. 




2x kromka chleba 7 ziaren, twaróg president z rzodkiewką, 4x pomidor koktajlowy = 234 kcal


Warzywa na patelnie, z ryżem jaśminowym i wegańską kiełbaską, pomidor koktajlowy =302 kcal


2x zblendowany, zamrożony banan, jabłko podduszone z cynamonem, kolorowa posypka :) = 274 kcal
(wygląda jak jakiś super kaloryczny deser dzięki tej posypce <3 )


sałatka dokładnie ta sama co zawsze + crunchella =299 kcal

SUMA: 1108 KALORII


Aplikacja, której używam do liczenia kalorii. Jest super prosta i dlatego ją lubię, a liczenie kalorii nie zajmuje dużo czasu. 


- kazus z prawa konstytucyjnego
- zadania z logiki
- nauka do konkursu przedmiotowego
- i wiele zadań domowych robionych "po trochu" 


Idę spać, dzisiaj odpuszczam sobie już nawet czytanie, bo oczy mi się zamykają. Do jutra :) 

4 komentarze:

  1. Haha, właśnie zrezygnowałam dziś z Yazio, na rzecz Fitatu, z którego nigdy wcześniej nie korzystałam. Piękny i apetyczny bilans, a tak mało kaloryczny <3 Nic, tylko się inspirować :)
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się Twoje posiłki, kolorowe i niskokaloryczne. Miłego dnia 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne apetyczne posiłki :) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmotywowało mnie to do nauki jakoś jak przeczytałam, że wstajesz rano i bierzesz się za coś od razu.
    Bardzo fajne posiłki, dawno nie jadłam tak warzyw na patelnie, a to przecież takie smaczne. Ten deser faktycznie wygląda jakby miał conajmniej 500kcal haha, a jest taki dietetyczny. Też korzystam z fitatu. :D

    OdpowiedzUsuń