środa, 20 maja 2020

204 || Kolejny bilans w zdjęciach :)

Środa, 21:35

Cześć! 
Dzisiaj taki średnio pracowity dzień. Do południa dopracowywałam prezentację, mam już jej dosyć, na szczęście jutro po 11 będzie po wszystkim i w końcu odetchnę. W ogólnie chyba Wam nie mówiłam, ale wybrałam bardzo ciekawy temat - kampania prezydencka w Internecie, czy prezydent wygrał poprzednie wybory dzięki mediom społecznościowym :) Sama go wymyśliłam i jestem zadowolona z efektu końcowego, co by się jutro nie stało. Przed śniadaniem skończyłam też na zakupy do pepco i biedry, teraz przerzuciłam się na robienie zakupów dwa razy w tygodniu, a nie raz na dwa tygodnie jak to zazwyczaj wyglądało. Dotychczas marnowałam za dużo jedzenia, teraz natomiast będę marnować czas, no ale coś za coś. Popołudniu trochę bieżącej nauki i zajęcia online. 

Tradycyjne zakupy i trochę nowości :) 


Wypiłam dzisiaj jabłko-arbuz i był pycha :) 



W ręce wpadły mi dzisiaj takie chipsy tortilla, kupiłam je nie patrząc na wartości spożywcze, bo ta firma kojarzyła mi się z jakimiś zdrowszymi rzeczami, ale w domu się zawiodłam. Smak jest super, ale liczba kalorii porównywalna z normalnymi chipsami, a mają znacznie więcej węgli. Już chyba wolę zjeść normalne Lay'sy

BILANS


Bułka fitness z awokado/serkiem śmietankowym i odrobiną hummus, pomidor



Makaron z wegetariańską wersją carbonary (z tofu wędzonym)



Jabłko i banan


Sałatka ta co zwykle :) 



Mała miseczka chipsów tortilla buraczanych 






9 komentarzy:

  1. Faktycznie bardzo ciekawy temat i taki na czasie, mam nadzieję, że to docenią!
    Ciekawe te chipsy, szkoda że tyle kcal mają. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, już wydaje mi się, że lepiej zjeść normalne chipsy niż takie, mimo iż były bardzo dobre.

      Usuń
  2. Ja uwielbiam krakersy ryżowe z rosmanna. Mają 317 kcal w paczce 70 g Ale są pyyyyyszne (no i nie są chipsami bo tych przysieglam nie jeść do końca życia ). Lubię też hinduskie chrupki ryżowe murukku ale teraz ciężko je dostać nawet online

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pamiętam o Twoim uzależnieniu od chipsów. Dla mnie to chyba jedna z niewielu rzeczy, z której bym nie potrafiła zrezygnować. Kocham i uwielbiam chipsy, a zwłaszcza te chrupkowate jak np. duszki :)

      Usuń
  3. Hahah ma mocną konkurencję, ale niestety mimo to wydaje mi się, że wygra.
    To dawaj znać, czy się na coś skusiłaś. U mnie było tego pełno, ja ostatnio mam ochotę na tę wędlinę z Żabki i muszę w końcu po nią skoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak już się zdecyduję jeść chipsy czy popcorn, itp. To też dzielę do miseczek, żeby nie zjeść całej paczki. Jak ma się umiar to nie trzeba z niczego rezygnować. Raz na jakiś czas na wszystko można sobie pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sobie uświadomiłam, że już dawno nie jadłam popcornu i trzeba to zmienić <3 Wprost go uwielbiam, zwłaszcza smak maślany

      Usuń
  5. Zakupy jak zawsze inspirujące! :) Fajne nowości, poszukam tych tymbarków. Fajnie że wstawiasz zdjęcia posiłków 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj dodaje to, co lubię oglądać u innych i są to głównie zdjęcia posiłków :)

      Usuń