sobota, 18 listopada 2017

 Sobota, 11:20

 

BILANS ZE WCZORAJ: 

ŚNIADANIE: 3x wasa, pasta warzywna, pomidor, ogórek, parówka sojowa, ketchup, cebula

II ŚNIADANIE: kosta gorzkiej czekolady

OBIAD: pieczone frytki z batatów, 2x domowy falafel, ogórek, ketchup, colesław; barszcz czerwony 

PODWIECZOREK: 3 mandarynka, pomarańcza, daktyle

KOLACJA:sałatka (sałata, tofu, pomidor, pomidory suszone, pestki słonecznika, awokado, cebula), 1 x maca, pasta warzywna

 

kalorie: 1259/ 1200

białko: 39/45

tłuszcze: 21/33

węgle: 212/180

 

Wczoraj czytałam swoje wpisy i z góry chciałam Was przeprosić za ortografię. Chyba czasami wyłączam myślenie i robię takie błędy, że aż mi potem wstyd. Znalazłam za, to wpis, którego szukałam z moim celami wagowymi :) 


 

3 czerwca 2017

WZROST: 170 CM

WAGA: 82 KG

WAGA DOCELOWA: 55 KG 

 

CELE:

1) 79kg- osiągnięty (lipiec)

2) 72 kg- osiągnięty (26 października 2017)

3) 69kg

4) 62kg

5) 59kg

6) 54kg 

 

Nie jestem jeszcze pewna, co do wagi docelowej. Być może w czasie odchudzania uznam, że czuję się dobrze z wyższą wagą i będę chciała na tym poprzestać. Wszystko wyjdzie w praniu. Ja tymczasem nie mogę się doczekać zobaczenia tej magicznej szóstki. 

 

Miłej i produktywnej soboty! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz