poniedziałek, 27 listopada 2017

 poniedziałek, 21:04

 

 

Najważniejsze jest podejście. Dzisiaj się o tym przekonałam, chyba zaczynam wierzyć, że przyciągamy ludzi podobnych do siebie. Od kiedy jestem pogodniejsza, to spotykam samych cudowynych ludzi na swojej drodze. I wszystko jakoś tak łatwiej mi przychodzi :) 

Hiszpański jak najbardziej na plus, ale coś mi się wydaje, że za tydzień na kolosie będę płakała. Muszę się wziąć porządnie do nauki, bo poziom mojej wiedzy jest okropny. Na dodatek w piątek mam jeszcze prezentację artykułu..Jutro zamierzam poświęcić cały wieczór na naukę. 

 

Byłam dzisiaj prawie cały dzień poza domem. Jak wyszłam po śniadaniu, tak wrociłam dopiero na kolację. Wiąże się, to z tym, że zjadłam tylko dwa posiłki. Zadowolona z tego nie jestem, no ale naprawdę nie miałam czasu. Na jutro wezmę sobie jedzonko ze sobą, ale szczerze mówiąc nie lubię tego robić. Mam wrażenie, że wszyscy się na mnie wtedy gapią i myślą: Jak taka grubaska może tyle jeść?! Wiem, że to wszystko siedzi w mojej głowie.

Chcę już mieć tą szóstkę z przodu..! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz