niedziela, 17 września 2017

 Niedziela, 11:49

 

Ponownie aktywowałam swojego pinteresta, więc przygotujcie się na wiele pięknych zdjęć :) Większość jest już w klimatach jesiennych z czego oczywiście się cieszę. 

Dzisiaj szykuję się dzień zamulania, kiepsko się czuję przez zbliżający się okres. Mógłby się już zjawić, bo przez to oczekiwanie jestem w złym humorze. Poza tym pierwszy raz od dawna mam ochotę na jakąś czekoladę, dobrze że w domu nie ma nic słodkiego. 

Widzę, że youtuberka, o której wczoraj wspomniałam cieszy się sporym zainteresowaniem. W komentarzach podałam Wam już jej link, jeżeli ktoś nie widział zrobię, to ponownie - https://www.youtube.com/user/MrDeebilica

Idę poleżeć, przykryję się kocykiem i wezmę kubek gorącej herbatki. Niestety na żadną produktywność nie mam dzisiaj najmniejszej ochoty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz