piątek, 15 września 2017

 


21:10

 

Zdjęcie jest sprzed kilku tygodni :) Beztłuszczowe chipsy z buraka i batata. Burak na zdjęciu wygląda na spalonego, ale musicie mi uwierzyć, że taki nie był, po prostu ma intensywny, ciemny kolor :) Za to batat, tak jak widzicie, nieco bardziej się zarumienił haha. Nie zmienia, to jednak faktu, że wyszło pysznie. Dużo bardziej smakował mi buraczek, wystarczy pokroić go na cienkie plasterki, odpowiednio doprawić i upiec. Palce lizać, a kalorii oczywiście mało! 

 

Od kilku miesięcy w szafce zalegało mi mleczko kokosowe, dzisiaj spróbowałam go pierwszy raz w życiu i szczerzę mówiąc bardzo się zawiodłam. Kompletnie mi nie podeszło. Postanowiłam zrobić curry z ciecierzycy w sosie pomidorowo-kokosowym. Zjadłam, ale nie powiem żeby mi smakowało. Dzisiaj @5274 zwróciła mi uwagę, że jem za dużo soi. Zgadzam się z tym i napewno ograniczę przetworzone produkty :) 

Miałam dzisiaj całkiem zwyczajny dzień i nawet nie mam o czym pisać, więc nie zamierzam Was nudzić.

 

BILANS:

ŚNIADANIE: tofucznica z pieczarkami,  2 mace z serkiem śmietankowym

II ŚNIADANIE: muffin bananowy 

OBIAD: mała porcja zapiekanki makaronowej (resztka), curry

PODWIECZOREK: muffin bananowy

KOLACJA: 2x maca z pastą z awokado, 1 maca z pasztetem sojowym, pomidorki 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz