środa, 13 września 2017

 


Cześć! 

Na zdjęciu najlepsze śniadanie jakie ostatnio miałam okazję jeść. Sałatka z ciecierzycy i crunchelle z serkiem z suszonych pomidorów. Ta sałatka, to po prostu poezja, naprawdę. Jeżeli macie ochotę ją wypróbować, to przepis wzięłam z you tuba Anny Sudoł :) W skrócie mogę Wam powiedzieć, że jest tam właśnie cicierzyca, marchewka, papryka, pietruszka, jogurt, tahini i przyprawy. Napewno niedługo ją powtórzę :) 

 

Wczoraj popołudniu spotkałam się z koleżankami, z którymi chodziłam do pierwszej klasy liceum. Dziwi mnie, to że nadal utrzymujemy ze sobą kontakt. Niestety nie mamy już zbyt wielu tematów do rozmów, co jest smutne, ale jednocześnie naturalne. Każda z nas jest na innym etapie w życiu. Ciężko mi to powiedzieć, ale niestety nie mam ochoty więcej się z nimi spotykać. Dziewczyny strasznie mnie dołują i demotywują.  

Na spotkaniu wypiłam jedno piwo, zjadłam frytki i cheesburgera bez mięsa. Ten fast-food jest oczywiście z McDonalda, więc porcja nie była duża, ale kalorii pewnie masa. Za to odpuściłam już sobie wczoraj kolację. Nie mam wyrzutów sumienia, bo jem takie rzeczy raz na pół roku. 

 

Jeżeli chodzi o dzisiejszy dzień, to mogę Wam się pochwalić, że wstałam o 8:15, sama z siebie, więc jest znacznie lepiej. Chciałabym się przyzwyczaić do pobudek około 7:30 żeby nie marnować dnia :) 

Na 17 jestem umówiona z koleżanką ze studiów. Jutro ma poprawkę i obiecałam, że pomogę jej trochę w naucę. Przepytam ją, coś doradzę. Już teraz wiem, że będzie ciężko, bo ową naukę zaczęłą dopiero dzisiaj. Mam jednak nadzieję, że zda, bo nie wyobrażam sobie studiowania bez niej. to była druga osoba, która poznałam na studiach i przyjaźnimy się nadal :) 

 

Dodatkowo równo dwa tygodnie temu oddałam buty na reklamację i nadal nie dostałam żadnej odpowiedzi. Jeżeli nie dadzą mi znać do jutra, to  reklamacja została uznana, także czekam. Fajnie by było, gdyby do kieszeni wpadły mi dodatkowe pieniądze :) Od razu odłożyłaym je na prezenty świąteczne. 

 

Miłego dnia! :) 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz