środa, 29 kwietnia 2020

183 || Fit sernik

Środa, 21:58


Dodaje dzisiaj drugi wpis, bo jutro rano nie będę miała czasu :) Wstałam po siódmej, szybkie ogarnięcie i usiadłam do kazusów z konsty, potem zajęłam się zadaniem z modernizacji i potem aż do 20:20 miałam zajęcia. Ehh.. niestety nawet ćwiczenia online zachodzą mi na siebie. Muszę dosłownie wychodzić z siebie żeby w obu uczestniczyć, słuchać i robić notatki. Średnio mi to wychodzi. 

BILANS: 
śniadanie: sałatka (mix sałat, ogórek, papryka, feta, burak, kukurydza + sos (pół łyżki oleju, sok z cytryny, woda i przyprawy)); pół kromki chleba z serkiem śmietankowym
II śniadanie: rosół z makaronem (sam wywar warzywny)
obiad: sałatka ze śniadania + 3/4 szklanki makaronu 
podwieczorek: pół sernika
kolacja: 2x tost z serem żółtym/mozarella light




Fit sernik, wyszedł przepysznieee, przepis znalazłam na instagramie

Potrzebne będą:
- kostka chudego twarogu
-galaretka o dowolnym smaku
- dowolne owoce 

Wykonanie:
W szklance rozpuszczamy galaretkę i odstawiamy do wystygnięcia. 
Twaróg blendujemy i stopniowo dodajemy galaretkę (trzeba trochę zostawić na wierzch).
Wszystko trzeba bardzo dokładnie zblendować. 
Wylewamy całość do miseczki lub innej formy wyłożonej folią spożywczą i wkładamy na chwilę do lodówki. Po kilkunastu minutach układamy owoce i polewamy galaretką. 
Wstawiamy znowu do lodówki, u mnie po jakiś 40 minutach była już gotowa. 

Serio świetny przepis i każdemu mogę polecić. Zaczęłam się zastanawiać czy można np. twaróg podmienić na jogurt naturalny, wyszło by wtedy coś a'la owocowe ptasie mleczko?



Podsumowanie z Foresta. Gdyby ktoś nie wiedział to jest to aplikacja do mierzenia czasu nauki. Będę tutaj wstawiać w miarę regularnie takie podsumowania, bo zaczęłam się uczyć do sesji i jest mi potrzebna motywacja w tej postaci :) Jak nic nie dodam to znaczy, że się leniłam, ewentualnie zapomniałam haha. 


Dobranoc ! Poczytałam trochę Waszych wpisów, a do reszty zajrzę jutro :) 





13 komentarzy:

  1. Tobie także udane dnia Olcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 godzin nauki? wow, przydałaby mi sie taka motywacja ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet po tych sześciu godzinach czasami czuję niedosyt.

      Usuń
  3. O jaa ale ten sernik wygląda pysznie, na pewno niedługo zrobię. Kochana wiem jak to jest teraz z tymi zajęciami, ja już dziś myślałam, że się załamię. Także łączę się z Tobą w bólu. Super bilans, trzymaj tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo polecam, nie wiedziałam, że aż tak mi zasmakuje :)

      Usuń
  4. Dzięki za tą apke, myślę, że może mnie uratować xd
    Podejrzewam, że nie możesz się doczekać aż Twój harmonogram się rozluźni. Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam jej od października i jest serio genialna :)

      Usuń
  5. Widać, że ciężko z tymi zajęciami. Mam nadzieję, że dasz ze wszystkim radę.
    Chyba muszę spróbować tego sernika, bo wygląda cudownie. <3. Trzymaj się kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten sernik z całego serca, nie wiedziałam, że będzie mi aż tak smakował :)

      Usuń
  6. Ale kusisz tym żarłem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda ten serniczek. Myślę, że jakbyś dodała żelatyny do tych jogurtów to mogłoby się udać, ja miałam kiedyś przepis na sernik jogurtowy, więc skoro to wyszło to pewnie i taki na zimno by wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galaretka zawiera żelatynę, więc zastanawiałam się czy by z nią wyszło, jeśli tak to serio super, bo kalorii wyszłoby malutko :)

      Usuń