wtorek, 14 kwietnia 2020

167 || Dobranoc, pchły na noc

Wtorek, 22:03

Hejka! 
Ostatnio tak się przestawiłam ze spaniem, że o 22 oczy same mi się zamykają. Tak jak teraz, więc piszę szybki wpis i zmykam spać. 
Wstałam przed 8 i jak zwykle trochę się pouczyłam z rana. Potem czas na ogarnięcie siebie i mieszkania i ponownie usiadłam do nauki. Tak właściwie spędziłam cały dzień z małymi przerwami na serial i Simsy. 

BILANS:
śniadanie: 2 kromki chleba z mozarellą, pomidorem, sałatka z ananasem
obiad: pół szklanki makaronu, 2x marchewka, 90 gr tofu wędzonego
podwieczorek: 2x banan, kakao -> lody jabłko 
kolacja- 2 kromki chleba z twarożkiem, sałatka z ananasem 

Ostatnio na Instagramie Ani bardzo często widzę lody z bananów i dzisiaj sama postanowiłam wypróbować (podwieczorek). Wyszło fenomenalnie i ku mojemu zdziwieniu banany jakimś cudem nie są wyczuwalne, kakao zaspokoiło też moją potrzebę na czekoladę. 


Banany kroimy w kawałki i wkładamy do lodówki na kilka godzin. Następnie blendujemy i dodajemy kakao. Zrobiłam do tego jeszcze prażone jabłko -> pokrojone w kawałki i gotowane w garnuszku z odrobiną wody i cynamonem. Wyszło pyyysznie. 

Lecę wysuszyć włoski i kładę się spać. Dobranoc, pchły na noc! <3

20 komentarzy:

  1. Mi dzisiaj simsy zabrały kilka godzin życia :D
    Nigdy nie wychodziły mi lody, może zrobię kiedyś tak jak Ty, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdy je kupiłam miałam tak samo, mogłam siedzieć cały dzień hahah Teraz staram się już ograniczać.

      Usuń
  2. Tak, te lody z bananów, nice cream są fenomenalne. Nawet bez kakao albo z innymi dodatkami jak wanilia czy inne owoce.
    Super bilans. Trzymaj się ciepło.
    ~Mirabelle

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetycznie to wygląda! Ja tęsknię za vegan nutella. Ale na razie muszę wytrwać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nigdy za nutella nie przepadałam, więc nie mam tego problemu. Natomiast kiedyś robiłam krem z dżemu i kakao i uznawałam to jako taką a'la nutelle :)

      Usuń
  4. Mi też simsy zajmują tyle czasu....
    Muszę spróbować tych lodów <3
    Trzymaj się kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie staram się ograniczać taką rozrywkę i zazwyczaj do Simsów siadam wieczorem, jestem już wtedy tak zmęczona, że zazwyczaj udaje mi się pograć tylko godzinkę.

      Usuń
  5. Wszyscy tak chwalą te lody, że aż sama muszę spróbować. Jadłam je tak dawno, że już nie pamiętam smaku, a skoro tak dobrze zaspokoiły potrzebę na słodkie to wow! Piękny bilans!
    Trzymaj się i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jadłam je dawno, ale wtedy robiłam taki błąd, że najpierw banana blendowałam, a potem mroziłam, jeżeli zrobisz na odwrót to efekt będzie znacznie lepszy.

      Usuń
  6. Nigdy nie lubiłam bananów, więc skoro ich nie czuć, to może się skusze na wypróbowanie tych lodów :) Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja mam tak samo, nie przepadam za smakiem bananów, a w tych lodach jest mało wyczuwalny. Polecam dodać sobie też kilka kropli jakiegoś aromatu :)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie lody, kocham połączenie banan, wiśnia i kiwi, polecam spróbować :)
    Bilans super. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczyna się sezon na owoce, więc będę kombinować :)

      Usuń
  8. Ojej, czy to o mnie chodzi? :-D
    Lody bananowe są super bo można je modyfikować na bardzo wiele sposobów. Dodawać do nich mnóstwo dodatków albo i nie, i wciąż są pyszne.
    Twoje zdjęcie super się prezentuje! Wygląda pysznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł z tymi truskawkami, wyjdzie nawet jeszcze mniej kalorii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To już wiem co zrobię jutro do kawy :)
    Daj mi trochę tej Twojej systematyczności przy tworzeniu pięknych bilansów... Moje jedzenie wygląda jak zbiór przypadkowych półproduktów ostatnio.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ale ja się nie dziwię, teraz cieżko jest jeść zbilnasowane posiłki, bo zbyt rzadko chodzi się do sklepu żeby mieść wszystkie produkty.

      Usuń