niedziela, 5 kwietnia 2020

158 || Niedziela dzień lenia?

Niedziela, 12:31

Haj, dzień dobry Kochane!
Sobota była całkiem dobrym dniem. Ostatnio na którymś z blogów przeczytałam radę Mirabel odnośnie nauki, chodziło mniej więcej o to, aby dzielić naukę w takie "bloki". Podam przykład - mamy do napisania esej, zakładamy sobie, że piszemy go dzisiaj godzinę, staramy się przez ten czas, a gdy się skończy zostawiamy i wracamy do tematu dopiero następnego dnia. Dotychczas moja lista to do nie była tak rozwinięta, nie zakładałam sobie, że na tą czy inną rzecz poświęcę tyle i tyle czasu, ale że po prostu mam coś tam zrobić. Wczoraj zastosowałam się do tej rady i całkiem dobrze mi się pracowało, oczywiście mam z tyłu głowy myśli typu, że powinnam była skończyć esej (bo akurat go pisałam), ale pracowało mi się na tyle dobrze, że będę stosować taką technikę. Mam nadzieję, że wyjaśniłam wszystko w miarę zrozumiale. 
Wieczorem obejrzałam ostatnie dwa odcinki Domu z papieru i było suuuper! Cieszę się, że będzie kolejny sezon, nie mogę się doczekać :) O 23 już smacznie spałam.
Dzisiaj pobudka o 8 i wzięłam się za sprzątanie całego mieszkania. Od kiedy mieszkam sama sprawia mi to duży problemem, mieszkanie jest duże, korzystam tylko z dwóch pokoi, a sprzątać muszę wszystko. Po prosto schodzi na to sporo czasu. Na resztę niedzieli plan jest następujący - obiad u babci, książka i zadanie domowe z logiki :) 

Ostatnio w ogóle nie piszę tutaj bilansów i mam wrażenie, że mój blog jakoś na tym utracił. Muszę się znowu ogarnąć w tym temacie. 

Miłej niedzieli Kochane! 

3 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie obejrzałam ostatniego sezonu Domu z papieru. Trzeci sezon mnie zawiódł, więc może dlatego jakoś nie mogę się do tego zabrać.
    Trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podział nauki jest istotnie ważny, bardzo dużo można skorzystać na umiejętnym dostosowaniu materiału do naszej chłonności w danym momencie. Mi nie przeszkadza brak bilansów, czasem nawet ich nie czytam, żeby nie wyobrażać sobie dodatkowo jedzenia, dziel się tym co uważasz za słuszne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To faktycznie fajny pomysł z tymi blokami, nie dość, że wyrabia się nawyk to jeszcze ta praca nie jest taka męcząca i pewnie łatwiej do tego usiąść z myślą, że trzeba się skupić tylko na jakiś czas.
    Powodzenia w tym planie! :)
    https://dietetycznypamietnik6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń