piątek, 10 kwietnia 2020

163 || Tylko mnie... głaskaj

Piątek, 9:50


Cześć Kochane! 
Dzisiaj humor mam już trochę lepszy, właśnie siedzę na balkonie i łapię promienie słońca, mam nadzieję, że uda mi się tak teraz zaczynać każdy dzień. Poczytałam też Wasze blogi i znowu trafiłam na dwa nowe, więc bardzo się cieszę -> Cassidy oraz Carla - witam dziewczyny :) Jeżeli ktoś z Was widzi, że nie ma Waszego bloga w tej zakładce obok to dajcie mi znać, bo nie chce nikogo przeoczyć.
Wczoraj, tak jak Wam pisałam, byłam u babci i nie mogę zaliczyć tego dnia jako produktywnego. Robiłam wszystko oprócz nauki - oglądałam serial, grałam w Simsy, bawiłam się z kotem. Nie wiem jak to działa, ale włącza mi się taki tryb za każdym razem gdy mam zbyt dużo nauki i nie wiem od czego zacząć. Przynajmniej sobie odpoczęłam i mam dzisiaj więcej powera :) Rozmawiałam też z bratem, chce kupić sobie pieska maltańczyka. Bardzo się cieszę, ta rasa to moje największe marzenie, a sama prawdopodobnie nigdy bym się nie zdecydowała, bo nie jestem zwolenniczką kupowania zwierząt, a jedynie ratowania/przygarniania. No ale każdy robi oczywiście co chce. Jakikolwiek piesek to nie będzie, to i tak będę się bardzo cieszyć.
Weszłam też wczoraj na wagę i dziewczyny jest koszmar - powinnam robić beach body, a siedząc na dupie nic nie osiągnę. Muszę się ogarnąć, ale ostatnio wszystko tak ciężko mi przychodzi. Wiem, że narzekam i przepraszam za to. Nie lubię narzekania, lubię działanie, którego ostatnio brakuje.
Miałam wstawić Wam świetny filmik z moim kotem (nawiązanie do tematu posta), ale niestety blogger ze mną nie współpracuje. Może potem uda mi się je załadować, trwają tylko kilka sekund, więc nie wiem w czym tkwi problemem. Gdyby ktoś się nie zorientował to to "szturchanie" mnie to wymuszanie głaskania :)








4 komentarze:

  1. Zazdroszczę balkonu, ja wybladzam twarz w zamkniętym domu. :) ale nie jest źle, nie przeszkadza mi to jakoś szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bladość też nigdy nie przeszkadzała, ale lubię posiedzieć czasem na słońcu i się po prostu wygrzać :)

      Usuń
  2. Oooo jak mi miło! <3 Dziękuję
    Cwaniaczek z tego kotka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasługujesz na to! Mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na stałe :)

      Usuń