czwartek, 16 lutego 2023

1215-1217 || Tak to powinno wyglądać

 Czwartek, 19:18



Hejka dziewczyny! 

Tydzień szybko mi mija, próbuję się uczyć, ale serio w moim przypadku to jest bardzo ciężkie. Dzisiaj mało zrobiłam, jedynie coś tam powtórzyłam, a potem to już kompletnie nie miałam czasu. Biegał z miejsca w miejsce jak kot z pęcherzem. Totalne szaleństwo. 

Ale dlaczego do Was piszę... Byłam dzisiaj na korepetycjach u dziewczynek, których rodzice się rozwodzą. Powiem Wam, że za każdym razem gdy coś o tym słyszę, to we mnie odzywa się jakieś wewnętrzne dziecko i chce mi się ryczek. Bo ich matka cały czas z nimi jest, słucha ich, dba, sama chodzi do psychologa na terapię, chce kupić dzieciom psa żeby jak mówić "pomóc im w tym trudnym czasie". Ja w "tym trudnym czasie" byłam nie tylko bez wsparcia, ale także pod odstrzałem matki. Cała nienawiść spadała na mnie. Wiele razy słyszałam, że zostawi mnie tak samo jak ojciec, że robi łaskę, że się mną zajmuję, wielokrotnie groziła, że odda mnie do domu dziecka, albo wyrzucała z domu na klatkę. To był koszmar dziewczyny. Staram się nie wspominać mojego dzieciństwa, ale czasami to wraca do mnie samo, w przypadkowych sytuacjach. 

Ale koniec już o tym, nie chcę sobie zepsuć humoru. 

Czekam na Szymka. Przyjechał w tym tygodniu wcześniej do Krakowa i dzisiejszą noc spędzamy razem u mnie w domu. Akurat tak się udało, że moja mama jest u babci. Super. Jakoś się za nim wyjątkowo stęskniłam w tym tygodniu, może dlatego, że mam okres i jakoś jestem bardziej emocjonalna. Jutro Szymek idzie do pracy, a ja zamierzam się uczyć w tym czasie i mocno przyłożyć! 


Kończę, życzę Wam miłego wieczora :) 

2 komentarze:

  1. Bawcie się dobrze w weekend! <3
    Współczuję tych sytuacji z matką, nie potrafię sobie wyobrazić, co musiałaś przechodzić i jak trudne to są wspomnienia. Tym mocniejsze wirtualne uściski przesyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jak piszesz coś o swojej matce to przechodzą mnie dreszcze. Mogę sobie tylko wyobrażać jak ciężkie to wszystko musiało dla Ciebie być. Nie wiem co więcej mogę napisać... po prostu przesyłam masę miłości ♥

    OdpowiedzUsuń