sobota, 26 grudnia 2020

432-436 || Święta święta i po świętach

 Sobota, 16:53


Cześć! Przepraszam, że nie odzywałam się przez kilka dni, ale chciałam po prostu odpocząć, nie myślałam o blogu. Jeśli chodzi o moje święta to minęły całkiem okej, ani jednej awantury, nie jestem do tego przyzwyczajona. Cieszę się jednak, że święta już się kończą i wracamy do normalności. Przez te kilka dni odpoczęłam, a od jutra zamierzam ponownie wrócić do codziennych obowiązków. Mam sporo rzeczy do zrobienia. Eseje do napisania, nauka, prezentacje itd :)

Co fajnego dostałyście pod choinkę? Zaraz nadrobię Wasze wpisy. Ja dostałam zawieszkę do bransoletki Pandory, do tej którą Wam ostatnio pokazywałam, od brata. A od mamy dostałam obraz do malowania po numerkach. Jest bardzo zadowlona i myślę, że nawet jutro Wam pokaże te prezenty, bo po prostu chce się pochwalić. I ładną zawieszką i obrazem, chociaż jeszcze nie skończyłam go malować. 


Okej, idę poczytać co u Was i z "prawdziwym" wpisem odezwe się dopiero jutro. W ogóle zaczęłam też robić plany na nowy rok, myślę, że już najwyższa pora. 

3 komentarze:

  1. Super, że było spokojnie. U mnie już prawie też ;) tylko jeden raz pytanie o dzieci, jeden raz wyraz radości, że mój mąż nie przyjechał i jeden raz pretensje, że jestem tylko na 7 dni a nie 2 tygodnie:P dlatego właśnie mieszkam daleeeko..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to bardzo się cieszę. Myślę, że dobry bilans jak na 7 dni

      Usuń
  2. W ostatnich czasach ciężko cokolwiek zaplanować ;/

    OdpowiedzUsuń