piątek, 18 grudnia 2020

426-427 || Ostatni zjazd w tym roku

 Piątek, 20:52


Haj :)

Wczoraj nie dodawałam wpisu, bo nic się nie działo, w sumie tak jak dzisiaj. Stale przygotowuje się do kolokwium z prawa konstytucyjnego. Pisałam dzisiaj próbne i miałam tylko jeden błąd, mam nadzieję, że jutrzejsze pójdzie mi równie dobrze. Mam jutro cały dzień zajęć, aż do 19:30. Później będę musiała się jeszcze przygotowywać do zajęć, które mam w niedzielę, ale pocieszam się, że to już ostatni weekend w tym roku. Potem jakoś znieść poniedziałek i wtorek i w końcu woooolne. Bardzo się cieszę. Dzisiaj porobiłam sobie już nawet trochę planów na ten czas. Planuje namalować obraz (tak, dobrze czytacie), wybrałam już sobie książkę do przeczytania, obejrzę pewnie jakieś dobre filmy i oczywiście czeka mnie nauka, bo po powrocie mam dużo zaliczeń. 

Oki, ja tylko chciałam dać szybko znać, że żyje. Odezwę się dopiero w niedzielę. Trzymajcie za mnie kciuki! 

9 komentarzy:

  1. Może napiszesz kiedyś coś więcej o tym malowaniu, jestem bardzo ciekawa :). Co do zajęć to współczuję, ja mam Bogu dzięki przerwę do połowy stycznia. Powodzenia na konście, nie mam doświadczenia, ale słyszałam że to niewdzięczny przedmiot. Chociaż może sporo zależy od wykładowcy..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, chociaż ja dopiero zaczynam, więc nie wiem czy będę miała co opowiadać.
      Tak, konsta to baardzo niewdzięczny przedmiot, wiem, bo mam do niego drugie podejście xd

      Usuń
  2. Ojej, ja też mam jutro ostatni zjazd w tym roku. I równiez się cieszę, że w końcu wolne.
    Trzymam kciuki, żebyś to jakoś przetrwała. Ja w tym samym czie co Ty też będę swój mózg wysilać ;-) I też kończę zajęcia tak samo jak Ty, z tym, że ja egzaminem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście dzisiaj jest już poniedziałek, więc przeżyłyśmy weekend :)

      Usuń
  3. Koniecznie pokaż namalowany przez siebie obraz. Podziwiam Cię, że przy tylu zajęciach masz jeszcze pasje, którym poświęcasz czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie namalowany przeze mnie obraz, ale o tym jeszcze powiem :)

      Usuń
  4. Kciuki ściśnięte do czerwoności ;) A malowanie bardzo polecam - super odstresowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyniosło skutek, bo weekend i kolokwium poszło dobrze :)

      Usuń