czwartek, 31 grudnia 2020

441 || Postanowienia Noworoczne i Szczęśliwego Nowego Roku!

 Czwartek, 20:03


Cześć Dziewczyny! 

Witam się z Wami ostatni raz w tym roku. Chyba nie będę oryginalna gdy powiem, że szybko zleciało, ale naprawdę tak było. Jak Wam mija Sylwester? Ja wstałam dzisiaj po 8, bo mój brat i jego dziewczyna wracali do swojego miasta. Pożegnałam się z nimi, ogarnęłam i zjadłam na spokojnie śniadanie, rozkoszowałam się wolnym mieszkaniem. Potem poświęciłam z godzinkę na malowanie obrazu i po 12 wyszłam na zakupy. Kupiłam rzeczy na Sylwestra jak i kilka rzeczy na najbliższe dni. W domu usiadłam jeszcze na chwilę, aby przygotować się do korepetycji, które mam w przyszłym tygodniu, a o 15 zaczęłam już przygotowywać sushi, które w tym roku pokochałam. Zajęło mi oczywiście kilka godzin i jak tylko skończę pisać wpis, to włączam dobry film i siadam do kolacji. Oprócz tego kupiłam jeszcze chipsy Lay'sy oven baked, te o obniżonej zawartości tłuszczu i żelki. Zarówno przez święta jak i w ostatnich dniach udało mi się jeść wszystko, ale w małych ilościach i dzisiaj też tak zamierzam. To nie jest żaden cheat meal/ day czy moje typowe "dzisiaj się nawpieprzam, a jutro zacznę dietę". To jest po prostu normalność i chyba ona jest moim głównym celem na 2021. A jeśli o celach mowa, to spisałam je już kilka dni temu w kalendarzu...

Postanowienia Noworoczne:

1. Na koniec 2021 móc powiedzieć, że to była najlepszy rok w moim życiu. 

2. Na koniec 2021 ważyć mniej niż obecnie. 

3. Pójść na kilka randek, tak po prostu. 

4. Wyjechać na wakacje. 

5. Po prostu dbać o siebie -> psychicznie(!), fizycznie i urodowo 

6. Dodawać regularnie posty na bloga, tym samym spisując moje przeżycia. 


Punkt 1 jest dla mnie niezwykle ważny, chciałabym zrobić tyle ile dam radę, aby ten rok był po prostu dobry. Plus jest takie, że nie mam zbyt wysoko zawieszonej poprzeczki. 


Żegnam się z Wami dziewczyny w tym roku i widzimy się 1 stycznia! <3 Życzę Wam samych wspaniałych chwil w 2021. Spełnienia od dawna wyznaczonych celów, pokochania siebie, znalezienia miłości na całe życie oraz szczęścia jakiego jeszcze nigdy nie zaznałyście :) 



10 komentarzy:

  1. :) piękne postanowienia! Życzę Ci z całego serca ich spełnienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie dobry rok! Najlepszego kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała żeby 2021 był najlepszym moim rokiem. Oby udało się spełnić te cele i postanowienia. Trzymaj się i zaczynamy nasz najlepszy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!

    Dziękuję za życzenia i Tobie życzę tego samego. Trzymam kciuki za Twój rok :)

    Nie wiem czy jeszcze mnie czytasz ale chciałabym Cię poinformować o zmianie adresu mojego bloga z "lubiebycglodna.blogspot.com" na "nielubiebycglodna.blogspot.com" zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Cię czytam? Mam nadzieję, że to było pytanie retoryczne.. Oczywiście, że tak!

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie! Wszystkiego dobrego, spełnienia wszystkich marzeń <3

      Usuń