niedziela, 29 listopada 2020

408 || Zwyczajna niedziela

 Niedziela, 19:35


Cześć :)

Jak minęła Wam niedziela? Leniwie czy raczej pracowicie? U mnie w sumie i tak i tak. Wyspałam się dzisiaj.. bardzo. Wstałam dopiero koło 10, ale tak świetnie mi się spało, jak nigdy. Ogarnęłam się, zjadłam śniadanie i zaczęłam sprzątać. Wiem, że w sumie w niedziele się nie powinno, ale nie miałam kiedy tego zrobić. Także starłam kurze, odkurzyłam, posprzątałam kuchnie i obie łazienki. Zeszło mi na tym trochę ponad dwie godziny. Potem razem z mamą pojechałyśmy na cmentarz i na obiad do babci. Jadłam dzisiaj frytki i czeski przysmak "smażony ser", a do tego colesław. Kalorii pewnie miało z milion, ale i tak się cieszę, że się nie przejadłam, wręcz przeciwnie, sporo zostawiłam na talerzu. Dla mnie to już jakiś sukces. Wyrównało się też z małym śniadaniem i kolacją, na którą zjem sałatkę :) Wróciłam do domu koło 16 i wzięłam się za przygotowywanie materiałów na wtorkowe korepetycje, zeszło mi aż do teraz, ale jestem super przygotowana, więc się cieszę. Lecę zrobić kolację, wykąpie się, obejrzę jakiś film, a przed snem przeczytam notatki z admina, które wczoraj zrobiłam. Miłego wieczorku :) 

W ogóle skanowałam dzisiaj materiały na korepetycje i zrobiłam z kotkiem coś takiego. Moja nowa tapeta na laptopa <3



PS. Dzisiaj spadł pierwszy śnieg :) 

6 komentarzy:

  1. Super wygląda ten skan, jak obraz.
    To bardzo duży sukces, bo najtrudniej coś zostawić jak się ma już na talerzu. Dobrze Ci idzie!
    U mnie też tak i tak, bo miałam co robić i trochę zrobiłam, ale nie chciało mi się bardzo dzisiaj, taka byłam leniwa bardzo wewnętrznie.
    Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też od razu pomyślałam o tym, że skan wyszedł jak obraz. Bardzo mi się podoba efekt <3
      Czyli chyba typowa niedziela u Ciebie. Coś się zrobiło, ale jednak też odpoczęło. To się chyba nazywa umiar.

      Usuń
  2. Ale super skan! Kocham koty <3
    Gratuluję Ci, że udało Ci się nie przejeść :) A co do miliona kalorii - czasem przy ludziach trzeba zjeść żeby nic nie podejrzewali, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, chociaż wątpię żeby ktokolwiek cokolwiek podejrzewał :)

      Usuń
  3. Ten skan wygląda obłędnie. Jestem zachwycona efektem. :)
    U mnie niedziela w części przespana, bo miałam na 0.15 w poniedziałek do pracy, to bardzo chora godzina i nie wiem kto to wymyślił, ale dzięki temu skończyłam o 9.15 i mam dzisiaj długi dzień. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń