niedziela, 8 listopada 2020

383-387 || I kolejny tydzień za mną

 Niedziela, 18:37


Hej :) 

I tak oto minął kolejny tydzień z życia. Nie jestem z siebie jakoś super zadowolona, ostatnio mam trochę problemów z koncentracją. Myślę, że jest to spowodowane zajęciami online, w domu dużo rzeczy mnie rozprasza, ale będę się starała nad tym pracować. Kolejnym moim problemem jest późne wstawanie, czyli około 8-9, muszę się jakoś przestawić. Z innych rzeczy, to muszę też ograniczyć siedzenie na tik-toku, instagramie itd.. generalnie na telefonie. Oki, to ponarzekałam sobie na początku posta :) No ale w końcu jak nie tutaj, to gdzie? Myślę, że połową sukcesu jest uświadomienie sobie problemów. 

Ten tydzień będzie dosyć pracowity, mam zamiar przygotować trzy prezentacje. Deadliny mam co prawda dopiero w grudniu, ale wolę wszystko robić wcześniej. Mam też sporo wykładów do nadrobienia, muszę je sobie odsłuchać i porobić notatki. To straszne, dopiero zaczął się drugi miesiąc nauki, a ja już serio mam  trochę zaległości. Muszę się ogarnąć  i więcej nie grzeszyć. 

Miłego tygodnia Dziewczyny! 

W tym tygodniu będę miała więcej czasu, więc z pewnością częściej się będę odzywać, przynajmniej bym chciała :) 

3 komentarze:

  1. Tylko właśnie nie chce nic odinstalować.. czasami po prostu mam ochotę poleżeć tak z telefonem, chociaż może na krótki czas odinstaluje tego tik-toka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się wejdzie na tiktoka to już nie ma wyjścia, powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak wchodzę to kompletnie przepadam. Chyba Olcia ma rację i musze go przynajmniej na jakiś czas usunąć.

      Usuń