sobota, 22 czerwca 2019

 Sobota, 21:34

 

Zdjęcie z dzisiaj. Zdecydowałam, że będę tutaj dodawać jak najwięcej zdjęć, które sama zrobiłam, tak na pamiątkę. Mam nadzieję, że tutaj nie zginął :) Aktualnie czytam "Listę Lucyfera", niezbyt mi się podoba, ale jestem dopiero na 60 stronie, więc myślę, że wszystko się jeszcze rozkręci, bo kryminały uwielbiam. 

 

BILANS:

ŚNIADANIE: 3x wasa z pastą sojową i pomidorem (124 kcal)

II ŚNIADANIE: czereśnie (135 kcal)

OBIAD: warzywa na patelnię z tofu i tzatziki (346 kcal)

PODWIECZOREK: czereśnie, nektarynka, arbuz (278 kcal)

KOLACJA: 5x wasa z pasztetem sojowym pieczarkowym, pomidorem i kiełkami rzodkiewki (227 kcal)

SUMA: 1110 kcal

 

AKTYWNOŚĆ:

10 minutowy trening brzucha

 

Wiem, że aktywność marna, ale od czegoś trzeba zacząć, prawda? To tylko 10 minut, a brzuch dosłownie mi płonął. Tak poza tym to chciałam dzisiaj obejrzeć Galę Fame MMA, ale w sumie interesowała mnie tylko jedna walka, więc szkoda pieniędzy. Obejrzę za to "Millenium: Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet", bo to jeden z moich ulubionych filmów. Obejrzę, o ile nie zasnę wcześniej :) 

Ostatnio przeglądałam moją listę osób, które obserwuje. Tak mi jest przykro, że odeszło stąd tak wiele wspaniałych osób, tęsknie, za niektórymi nawet bardzo tęsknie. Zastanawiam się jak teraz wygląda wasze życie, mam nadzieję, że jesteście szczęśliwe <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz