sobota, 8 czerwca 2019

 Sobota 11:45 

 

Hejka :) Wczoraj miałam całkiem dobry dzień. Rano wstałam, wykąpałam się, posprzątałam pokój, a potemu umówiłam się z K. bo kilka dni temu wróciła z wakacji. Jest super opalona i mi się też zachciało takiej fajnej opalenizny, bo póki co jestem dosłownie biała. Byłyśmy w Forum Przestrzenie i gdyby nie to, że założyłam długie spodnie (o boże) to mogłabym powiedzieć, że było super. Siedziałyśmy tam ponad 8 godzin! O rany.. Ale przynajmniej sobie pogadałyśmy, powygłupiałyśmy się i pośmiały. Wypiłam niestety zbyt dużo, a słowo KALORIE niebezpiecznie krążyło w moim umyśle. Mówi się jednak trudno. Chciałabym zacząć jakieś treningi, może z Chodakowską? Przydałoby się schudnąć, zwłaszcza, że idziemy we wtorek z K. na tour po biurkach podróży. Marzą mi się Emiraty Arabskie lub Bali :) Na dzisiaj nie mam zbyt dużych planów, przed chwilą wróciłam z mamą z zakupów, wieczorem jedziemy jeszcze raz, bo wszystkiego nie udało nam się kupić. Odwiedzimy też babcię, cieszy mnie to, że ostatnio często się z nią widuje, pewnie od października nie będę miałą dla niej niestety tyle czasu. Jutro z kolei jadę na jeden dzień do Zakopanego, nie jestem zwolenniczką gór, ale jako, że trafiła się okazja to korzystam. Więcej napiszę o tym jutro. 

Teraz lecę do Pepco, a potem zamierzam oglądać serial, bo wczoraj wyszedł nowy sezon 3% :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz