czwartek, 13 czerwca 2019

 Czwartek, 13:43

 

Hejka :) 

Właśnie zbieram się do wyjścia. Umówiłam się z K. Mamy zamiar pochodzić po biurach podróży i rozejrzeć się za wakacjami, tak jak już Wam pisałam, marzą mi się Emiraty Arabskie. Dubaj jest na pierwszy miejscu moich podróżniczych marzeń, więc świetnie byłoby gdbym zrealizowała to marzenie już w tym roku, prawda? Potem zapewne pójdziemy gdzieś na obiad, chociaż jakoś specjalnie nie mam apetytu, za to na pewno skuszę się na zimnę piwo, mam straszną ochotę.

A co tam u mnie?

Od kilku dni nic się nie dzieję, cały czas pokutuję za wyjazd do Zakopanego. Jestem tak spieczona, że nie jestem w stanie podnieść rąk do góry,a miałam zacząć ćwiczyć... Zacznę prawdopodobnie od poniedziałku, wcześniej raczej nie mam na to szans. Samo powieszenie prania na sznurkach sprawia mi ogromny ból, a co dopiero mówić o jakimś treningu. Zauważyłam też, że od słońca powychodziły mi takie małe plamki na ciele :( Obiecuję, że już zawsze będę się smarować, chyba wejdę dzisiaj do jakiegoś Rossmanna i zakupie krem z filtrem. Szczerze mówiąc, jest tak gorąco, że nawet mi się wychodzić nie chce, ale ciągłe siedzenie w domu mnie przybija. Oki, teraz lecę sie zbierać, bo mam już mało czasu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz