czwartek, 25 stycznia 2018

 Czwartek, 14:25

 

Pierwsze kolokwia i egzaminy w tej sesji już za mną. Póki co jestem z siebie  zadowolona i cieszę się, że ilość czasu, którą wkładam w naukę nie idzie na marnę. Widząc takie rezultaty mam jeszcze większą motywacje do nauki, ale nie chwalmy dnia przed zachodem słońca. 

Tak w ogóle wczoraj miałam urodziny. Bardzo się ciesze, że pomimo braku  przypomnienia na fb kilka osób o mnie pamiętało. Dokładniej mówiąc cztery xd To i tak wieeele dla mnie znaczy, bo szczerze mówiąc nie spodziewałam się tego. Uhh.. 21 lat, no nie będe oryginalna mówiąc, że nie wiem kiedy to zleciało. Dziwne, że przeżyłam już tyle lat, ale dopiero niedawno tak naprawdę zaczęłam żyć. Wcześniej wegetowałam, snułam się i traciłam czas.. Od kiedy mam jakiś cel w życiu jest zupełnie inaczej. Lepiej, to napewno.  

 

Kolejny egzamin, a właściwie dwa, mam dopiero we wtorek, więc teraz korzystam z chwili wolnego czasu i idę posprzątać i poczytać co u Was. Wieczorem wykład i zamierzam jutro się w końcu wyspać! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz