poniedziałek, 1 stycznia 2018

 Poniedziałek, 16:26

 

 

Jak minął Wam wczorajszy wieczór? Sylwester jest najbardziej znienawidzonym dniem w całym roku i naprawdę nigdy go nie obchodzę. Zazwyczaj kojarzy mi się on z wielkim rozczarowaniem. Postanowiłam sobie, że 2018 rok będzie inny, więc obiecuję samej sobie, że za te 365 dni będę się świetnie bawiła na imprezie Sylestrowej. Z myślą jak wiele udało mi się osiągnąć w ciągu roku :)

 

Mój brat urządził wczoraj imprezę, więc dzisiaj czekało na mnie wielkie sprzątanie. Nie przypominam sobie żeby kiedykolwiek w mieszkaniu panował tak wielki syf.. Dopiero teraz się ze wszystkim wyrobiłam i zamierzam usiąść do pisania pracy badawczej, idzie mi to jak krew z nosa. Kompletnie nie wiem od czego zacząć. 

Ok, zabieram się do roboty, bo czas ucieka! 

Jeżeli chodzi o dzisiejsze jedzenie, to jest koszmar... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz