niedziela, 31 grudnia 2017

 Niedziela, 12:34

 

 

Przez ostatnie kilka dni zastanawiałam się dlaczego tak właściwie ten rok był taki dobry. Bo bez zwątpienia mogę powiedzieć, że był najlepszym jaki dotychczas miałam okazję przeżyć. Wydaje mi się, że w końcu zaczęłam żyć i cieszyć się życiem. Bardzo wydoroślałam i przestałam być już tą depresyjną nastolatką, która wiecznie się nad sobą użala. 

  1. Schudłam około 14 kilogramów.
  2. Zaczęłam częściej przebywać poza domem i zaprzyjaźniłam się z dziewczynami ze studiów. 
  3. Przestałam ze wszystkim zwlekać i czekać na lepsze czasy. 
  4. Zdałam sesję bez żadnych poprawek. 
  5. Polubiłam swoje studia. 
  6. Zaczęłam cieszyć się życiem. 

 

Mam nadzieję, że 2018 okaże się jeszcze lepszym rokiem. Obiecuję, że zrobię wszystko, co w mojej mocy żeby tak było. 

Wam życzę Szampańskiego Sylwestra i BARDZO szczęśliwego roku 2018!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz