piątek, 29 grudnia 2017

 Piątek, 20:16 

 

Wczoraj postanowiłam przymierzyć wszystkie dżinsy jakie posiadam w swojej szafie, ponieważ moja ulubiona para czarnych rurek mi się przetrała. Nie uwierzycie, ale mieszczę się we wszystkie! W każdą parę! Jeszcze 3-4 miesiące temu wyglądałam w nich jak spasiona świnka, a teraz leżą idealnie. Oprócz tych, które widzicie na zdjęciu, te akurat wiszą na mnie jak worek. 

 

Spisałam także swoje postanowienia i cele na przyszły rok :) 

  1. Schudnąć do satysfkacjonującej wagi. W założeniu jest to 52 kilogramy, ale zobaczymy jak to wyjdzie po drodze. 
  2. Wyremontować pokój. 
  3. Chodzić regularnie na siłownie. Nie chodzi mi o to żebym była tam codziennie, ale np. 2-3 razy w tygodniu wsytarczą. Teraz robię sobie zbyt długie przerwy. Jest czas kiedy jestem 5 razy w tygodniu, a potem nie ma mnie przez miesiąc. 
  4. Przeczytać 24 książki. Ostatnio zakochałam się w kryminałach, więc mam nadzieję, że to nie będzie trudne. 
  5. Odwiedzać babcię minimum raz w tygodniu. Nie chcę potem niczego żałować, jeśli rozumiecie o co mi chodzi. 
  6. Znaleźć faceta. Z moim charakterem będzie, to niesamowicie trudne. 
  7. Skupić się bardziej na języku hiszpańskim i zdać dobrze egzamin. 
  8. Nie poddawać się i doprowadzić wszystkie swoje sprawy do końca. Przeżyć najlepszy rok w moim życiu. 

 

Pierwszy raz jestem, tak pewna, że osiągnę wszytsko, co sobie zaplanowałam! A przynajmniej będę cholernie ciężko nad tym pracowała. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz