piątek, 19 maja 2017

 Może zacznę od tego, że po kilku latach w końcu zmieniłam tło fbl z czarnego na białe. Wiem, że jest to mało istotna zmiana, ale pomyślałam, że będzie bardziej pozytywnie. Zastanawiam się też nad zmianą nazwy.

 

Spędziłam dzisiaj bardzo miły dzień. W końcu odwiedziałam babcię, niestety nie jest z nią zbyt dobrze. Obiecałam sobie, że będę ją odwiedzała przynajmniej raz w tygodniu, a postaram się nawet częściej. Zrobiłam też bardzo dużą porcję kotlecików warzywnych, zamroziłam je żeby móc wyciagnąć gdy nie będę miała czasu na gotowanie. Zaczęłam też porządkować rzeczy w pokoju, jutro dokończę. I co najważniejsze! W końcu wybrałam temat artykułu na hiszpański. Mam tylko nadzieję, że Pani będzie łaskawa i mnie przyjmie po zajęciach. W ten weekend zamierzam dopiąć to na ostatni guzik. Muszę! 

 

Ale mam ochotę na lody.. Najlepiej oreo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz