środa, 17 maja 2017

 Bardzo podoba mi się to zdjęcie, zrobiłam je w grudniu na konkurs. Niestety nic nie wygrałam :(

 

Obiecałam sobie nie marnować tyle czasu i jeżeli mam być szczera to średnio mi to wychodzi. Jutro obiecuję sobie nauczyć się na filozofię. Cały czas wisi jeszcze nade mną prezentacja z hiszpańskiego, w przyszły czwartek koniecznie muszę ją przedstawić. Nie mam jeszcze nawet wybranego tematu, więc może być ciężko. Stale odwlekałam to w czasie i teraz mam za swoje. 

 

Teraz na tvn właśnie zaczyna się film "Wyspa", ciekawie się zapowiada więc chyba oglądnę. Nie chwaliłam Wam się jeszcze, że w końcu po 20 latach dostałam telewizor i to całkiem przez przypadek. :) Nie oglądam często telewizji, ale lubię jak coś chodzi w tle. 

 

W końcu byłam dzisiaj na siłowni, a wcale nie miałam tego w planie. Po prostu pomyślałam sobie, że głupio będzie tutaj dzisiaj napisać, że nic nie robiłam przez cały dzień.  To tylko 40 minut na orbitreku, ale jestem zdania, że liczy się każda aktywność. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz