piątek, 27 października 2023

w ten weekend świętujemy :)

 Piątek, 13:14



Właśnie podgrzewam sobie zupkę, więc pomyślałam, że to idealny moment żeby się do Was odezwać. 

Tak jak napisałam, wczoraj miałam obronę. Z rana się jeszcze trochę uczyłam, później poszłam na spacer i przy okazji kupiłam słodycze dla komisji. Zdecydowałam się jednak na takie czekoladki- baryłki alkoholowe, bo wydawały mi się dosyć eleganckim prezentem. Miałam mieć egzamin o 14, przyjechałam chwilę przed czasem i nie wiedziałam gdzie mam iść, bo moja promotorka nie odpisywała na moje maile. Także udałam się do sekretariatu, gdzie dowiedziałam się, że zrobiła samowolkę, bo nikogo nie poinformowała o obronie. Później było już tylko lepiej, bo zorientowała się, że podała mojemu recenzentowi złą godzinę i musieliśmy na niego czekać 45 minut. Jak już przyszła godzina obrony, to się okazało, że dziewczyna, która miała być po mnie musi być jednak przede mną, bo ma autyzm i ona nie chce być druga. Także finalnie czekałam 1,5 godziny. Jak już weszłam to obrona przebiegła bardzo sprawnie. W sumie jakieś 20 minut i po sprawie, wszyscy byli bardzo mili i bardzo wyrozumiali. 


Wczoraj gdy czekałam na obronę, to zobaczyłam taki plakat. 

Po obronie spotkałam się z przyjaciółką, która wręczyła mi mały prezent. Trochę słodyczy, własnych przetworów i kartkę, która bardzo mi się spodobała. 


W ramach odwdzięczenia się zaprosiłam ją na ramen. Do domu wróciłam jakoś po 18, wzięłam dłuższą kąpiel i jeszcze zrobiłam sobie paznokcie. Będę z pewnością długo wspominać ten dzień :) 



Poszłyśmy do Ramen People, jak dla mnie najlepsze miejsce, a jadłam już w wielu miejscach :) 


Ogarnęłam z rana wszystko co miałam zrobić, jestem też już spakowana. Na 15 umówiłam się z mamą na zakupy, a o 17 ma przyjechać Szymuś. Zaprosił mnie do restauracji na jakieś jedzonko, ale wydaje mi się, że przełożymy to na jutro, a dzisiaj spędzimy wieczór w domu, bo jest okropna pogoda. Chcę też dzisiaj jeszcze pojechać do Dealz, dokupić coś do kalendarza, a także do galerii, bo chciałabym kupić sobie prezent z okazji obrony. Wybrałam bardzo ładny pierścionek. 

To tyle na dzisiaj :) Ja uciekam dokończyć oglądać film, który wczoraj zasnęłam. Odezwę się dopiero po weekendzie, bo nie biorę ze sobą nawet laptopa. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz