środa, 25 października 2023

udany wieczór z chłopakiem i jutrzejsza obrona

 Środa, 21:21



Trafiła mi się anielska godzina, z pewnością na szczęście :) 

Wczoraj spędziłam bardzo udany wieczór z Szymkiem. Najpierw obejrzeliśmy wiadomości, a potem zrobiłam nam dobrą kolacje. Zaczęliśmy też oglądać serial o Tomaszu Komendzie, a później jakieś show rozmawiając. Cały wieczór zakończyliśmy naprawdę bardzo udanym seksem. S. pojechał dopiero po 23. Ja jedynie zmyłam makijaż i położyłam się do łóżka, zasnęłam dopiero koło 1. 

Dzisiaj od rana przysiadłam nad przygotowaniem do jutrzejszej obrony. Najpierw zaczęłam od rzeczy najważniejszych, czyli ogarnęłam sobie ubranie :) Później natomiast przygotowałam wypowiedź ustną, która polega na streszczeniu pracy, jakieś główne założenia itd. Później zadadzą mi kilka pytań, które stanowią dla mnie niewiadomą. Ale z pewnością sobie poradzę. Dostałam też dzisiaj kolejną recenzję pracy i była pozytywna, lepsza od tej, którą wystawiła mi własna promotorka... 

Nie stresuję się, chcę to potraktować jako doświadczenie życiowe :) 

Mimo to trzymajcie kciuki o 14!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz