wtorek, 31 października 2023

miła niespodzianka

 Wtorek, 16:48



Wstałam dzisiaj chwilkę po 8 i jeszcze chwilę pooglądałam film, który wczoraj zaczęłam, czyli najnowszą część Piły. Później zrobiłam sobie hennę na brwi i zjadłam na spokojnie śniadanie. Koło 11 wyszłam na zakupy, byłam najpierw w Action, później w Biedronce, dwa razy w lewiatanie i na końcu w piekarni. W domu zjadłam zupkę chińską na obiad i rany... tak mi smakowała. Upiekłam też ciasteczka, zarówno brownie jak i blondie i zjadłam jedno na spróbowanie, wyszły całkiem dobrze.  Zapraszałam rano Szymka do siebie i powiedział, że nie przyjedzie, bo chce sobie odpocząć, później się wygadał, że chce mi zrobić niespodziankę. Także bardzo się cieszę na wspólnie spędzony wieczór, uwielbiam takie. 

Za chwilkę idę zrobić sobie jeszcze jedną kawkę, a także umyć włosy, makijaż już poprawiłam. Zamierzam także przygotować kurczaka w sosie majonezowo-śmietanowym z dodatkiem suszonych pomidorów. 


Dzisiaj w Action kupiłam sobie taki napój, jest po prostu przepyszny! Jedna z lepszych rzeczy jakie kiedykolwiek próbowałam, delikatny różany smak. Boskie! No i po prawej stronie ciasteczka :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz