czwartek, 25 marca 2021

525 || Zakupy, zamówienie z guiltyfree i ZACZYNAM ODLICZANIE

 Czwartek, 21:19


Cześć dziewczyny! 

Dzisiaj zaczynam wielkie odliczanie. Postanowiłam sobie, że czwartek, piątek i sobotę w przyszłym tygodniu robię sobie wolną! 3 dni tylko dla mnie... wysypianie się, seriale, domowe sushi, czytanie książek, zero nauki, zero pracy, zero sprzątania. Brzmi pięknie, prawda? Także zaczynam odliczanie, do moich wakacji zostało dokładnie 7 dni.. niestety będą bardzo pracowite, ale myślę, że też przez to potem bardziej docenię ten wolny czas. Bo serio przyda mi się przerwa, już nawet czuję, że mój organizm domaga się takiego urlopu. 


Miałam dzisiaj standardowo zajęcia na uczelni i korepetycje, w międzyczasie byłam też na zakupach spożywczych. 



A tutaj moje zamówienie z guiltyfree, wiele razy widziałam jak Olcia zamawia takie produkty, ale dopiero teraz zdecydowałam się na coś. Kupiłam m.in. ryż i makaron, które w 100 gr mają tylko 9 kcal. Robiłam już dzisiaj makaron spaghetti z sosem pomidorowym i mięsem z tofu i smakował obłędnie! Myślę, że zrobię sobie zapas takiego makaronu. Próbowałam też sosów i smakują jak budyń, więc jeśli ktoś lubi takie smaki to będą mu odpowiadać. Ja niestety budyniu nie lubię, więc średnio mi pochodzą (te budynie, które zamówiłam będą do ciasta). Próbowałam też tego aromatu o smaku twixa i jest pyyyszny! Opórócz tego zrobiłam wodę z bolero (wybrałam smak banan i truskawka), ale średnio mi pochodzi. Nie jest zły, ale wydaje mi się, że inne smaki będą lepsze. Trochę się zawiodłam wielkością tych galaretek... z tego co kojarzę kosztowały koło 10zł. 

To tyle na dzisiaj, ja idę robić zadania na angielski. Wczoraj zapomniałam napisać, że zrobiłam zrobiłam drugi dzień wyzwania z Kołakowską, dzisiaj było wolne, a jutro jest kolejny trening, ale będę miała czas chyba dopiero w niedzielę żeby go zrobić. 

6 komentarzy:

  1. Wiem jak się czujesz. I na pewno przyda Ci się te parę dni wolnego.
    Ja do swojego urlopu, który jednak zmienił się w l4 też dni odliczałam i nie mogłam się doczekać.
    Zakupy jak zawsze zdrowe i kolorowe.
    Trzymaj się i powodzenia w tym ciężkim tygodniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka ;p
    Oo też chcę takie wolne :D Myślałam, że też sobie odpocznę ale okazało się, że moja uczelnia na erasmusie nie obchodzi świąt katolickich tylko prawosławne...
    Ciekawe zakupy. Nie jadłam nic od nich.
    Powodzenia ;p
    Zapraszam do mnie ♥
    https://mojeodzywianie.home.blog/
    https://wildfiret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zakupy - co do tego wolnego wcale Ci się nie dziwie, że Twój organizm tego potrzebuje. Odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę jesteś zabiegana więc zasługujesz na takie wolne. Pięknie wyeksponowałaś swoje zakupy, jak zawsze zresztą. Nie myślałaś , żeby dorabiać fotografią? To luźna myśl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miły komentarz, ale ja i fotografia to dwie różne bajki :) Ale dziękuję.

      Usuń
  5. Tak, myślę nad sprzedażą. Na razie tworzę:)

    OdpowiedzUsuń