poniedziałek, 8 marca 2021

507-508 || Dzień Kobiet

 Poniedziałek, 21:45


Hej! 

Właściwie odzywam się tylko, aby życzyć Wam wszystkiego co najlepsze z okazji Dnia Kobiet! Mam nadzieję, że dobrze spędziłyście ten dzień :) 

Jeśli chodzi o wczoraj to dzień bardzo szybko mi minął. Miałam dwie godzinki korepetycji, a wcześniej zajmowałam się już sama nie pamiętam czym.. Dzisiaj natomiast było produktywnie. Wstałam po 8 i cały czas aż do godziny 15 poświęciłam na angielski, musiałam nadrobić trochę zaległości z tego przedmiotu na obu kierunkach. Potem miałam zajęcia, a później korepetycje. Dzisiaj aż trzy osoby przełożyły mi korepetycje, a jedna spóźniła się 25 minut... Powiem Wam, że wcale mnie to nie cieszy, bo to, że odwołują teraz, to znaczy że będzie trzeba te zajęcia odrobić w tygodniu, a już serio mam zajętą każdą minutę w ciągu dnia. Po korkach od razu się wykąpałam, posprzątałam kuchnię i trochę pooglądałam serial. Teraz zabieram się znowu za angielski, bo jeszcze dużo rzeczy mi zostało do zrobienia. 

Nie wiem kiedy następnym razem się odezwę, następnym razem kilka godzin wolnego czasu będę miała dopiero w przyszły piątek... Oby jakoś wytrwać do tego piątku

2 komentarze:

  1. Hej. Maluję na porcelanie :) tzn uczę się dopiero. Nie pozwól ludziom odwoływać w ostatniej chwili. Jak raz pozwolisz to ciągle tak będzie. I tych najmniej słownych zamieniaj na nowych,bo szkoda Twojego czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że mimo tego natłoku pracy udaje Ci się wyrywać chociaż te kilkanaście minut w ciągu dnia dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń