czwartek, 18 marca 2021

517-518 || Trochę jedzenia i zakupy spożywcze

 Czwartek, 21:01


Hej! 

Wczoraj wstałam koło 8, zaczęłam dzień od korepetycji, potem miałam zajęcia i znowu korki aż do 17:30. Wykąpałam się, ogarnęła trochę mieszkanie i przed 20 wyszłam z domu. Spotkałam się z moją przyjaciółką, zjadłyśmy sushi, obejrzałyśmy nowy odcinek Snowpricera i Straszny film. W domu byłam po północy, tylko tyle co zmyłam makijaż i położyłam się spać. 

Dzisiaj pobudka o tej samej godzinie, miałam jedne zajęcia, a potem robiliśmy projekt z kolegą, skończyliśmy jakoś koło południa i od razu poszłam na zakupy spożywcze. W domu ogarnęłam mieszkanie, miałam korepetycje i zajęcia do 18. Wieczór spędziłam oglądając serial, zaraz także mam taki zamiar. 

I trochę jedzenia :) 


Omlet z dwóch jajek, 3 łyżek płatków owsianych, z kukurydzą i serem camambert; pomidor i roszponka


3 połówki chleba z serem żółtym, wege szynką i rzodkiewką. Sałatka.


Ryż jaśminowy z sosem słodko-kwaśnym i kotlecikami sojowymi 


Kawałek domowej pizzy z pieczarkami, kukurydzą, papryką i mozarellą light. Sałatka dokładnie ta sama co zawsze :)


I zakupy z dzisiaj, jak zwykle starałam się żeby było dużo warzyw i owoców :) 

Od poniedziałku zaczyna się nowe wyzwanie z Kołakowską i nie mogę się już doczekać. Co więcej, postanowiłam, że przez najbliższy czas będę liczyć kalorię (od soboty). Chcę orientacyjnie liczyć ile mniej więcej jem, myślę, że potrwa to dosłownie kilka dni. Na stałe nie chce liczyć kalorii, bo zawsze kończy się to u mnie obsesją. 


7 komentarzy:

  1. Mnie też by się nie chciało. Ale podziwiam. Jaki sos dałaś do sałatki z kukurydzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazywczaj robię taki sam sos - musztarda miodowa, sok z cytryny, odrobina wody i przyprawy.

      Usuń
  2. Zawsze twoje zakupy wyglądają super, tak samo jak jedzonko.
    Dobre planowanie to podstawa, powinnam to do siebie wprowadzić.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię u Ciebie te zdjęcia posiłków i zakupów. :)
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, postaram się częściej dodawać.

      Usuń
  4. Oj z pewnością mi się nie nudzi, ale ostatnio znajduje także dużo czasu na odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń