wtorek, 1 września 2020

308-309 || Podsumowanie wyzwania

 Wtorek, 11:39


[niedziela, poniedziałek]

Cześć! 

Moje sierpniowe wyzwanie dobiegło końca, niestety muszę się przyznać do tego, że pod koniec schrzaniłam. Nie czułam się w nastroju do ćwiczeń, do trzymania "michy" i generalnie zamknęłam się na kilka w dni domu i jedynie pisałam licencjat. Podsumowując wyzwanie, w sierpniu trzymałam ścisłą dietę na 100% przez 21/31 dni, a udało mi się ćwiczyć 20/ 31 razy. Lepszy rydz niż nic, bardzo się cieszę, że udało mi się je przeprowadzić oraz dodawać w sierpniu bardzo regularnie posty :) 

Jakie plany na wrzesień? Z rzeczy naukowych to mam obronę oraz dwa egzaminy, z dietowych zaczynam kolejne wyzwanie i chyba to bardziej Was interesuje. Nie będzie to nic innowacyjnego, chce powtórzyć wyzwanie z sierpnia, bo takie "wykresiki" dobrze się u mnie sprawdzały. Czyli trzymanie diety - małe i zdrowe porcje oraz ćwiczenia. Chce też częściej dodawać zdjęcia bilansów na bloga i dodawać wpisy w takiej częstotliwości jak ostatnio, bo pisanie tutaj super na mnie działa. Oprócz tego mam trochę innych celów, ale to takie typowe, o które dbam cały czas - picie pokrzywy, czytanie książek, wcierki do skóry głowy, maseczki :) 








1 komentarz:

  1. Jakby nie patrzeć 2/3 miesiąca pięknie zaliczone, super ci poszło! Powodzenia na wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń