piątek, 18 września 2020

324-327 || Niezależność

 Piątek, 10:03


Hej :) 

Ostatnio odzywałam się w poniedziałek, takie przerwy średnio są do mnie podobne, ale uwierzcie, że nie mam o czym pisać. Głównie uczę się do obrony, którą mam w przyszłą środę, a także dopełniam różne rzeczy związane z nowymi studiami. Ariela zwróciła mi także uwagę, że kolejny kierunek odwróci moją uwagę od niezależności. Uwierzcie, że sama też nad tym myślałam i zastanawiałam czy sobie nie odpuścić robienia magisterki, ale ja zwyczajnie chce na nią iść, podoba mi się kierunek, przedmioty, poza tym teraz jest łatwy okres do zaczęcia studiów ze względu na zdalne nauczanie. I największy plus.. kasa. Serio, to stypendium naukowe mi się po prostu należy, a tyle kasy jednak piechotą nie chodzi. Nie wiem czy to dobra decyzja, czy zła. Czas pokaże. 

Lecę się uczyć. Następna środa będzie dosyć ciężka. Najpierw mam egzamin, a potem obronę, byle to przeżyć i już będzie lepiej. 

Odezwę się do Was jak już będzie po wszytskim :) 

8 komentarzy:

  1. No to sił ci życzę kochana, oby decyzja była trafna. Coś mi mówi, że dasz radę z takim nastawieniem. Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No z tym stypendium to masz rację. Z tym ze ja bym rozwazala bycie bez studiów a z dala od matki :) Ale za 10 lat może dojdziesz do takiego etapu. Kiedy usłyszysz że się wyksztalcilas za "jej krwawice" (ja też za swoje, zeby nie było, Ale i tak mi tak mowi) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak być, bo matka uwielbia mi wypominać różne rzeczy. Ale jak już się wykształcę to przynajmniej będzie mi to wypominać na odległość.

      Usuń
  3. Z tym, że ja mam też drugi kierunek studiów :) Nie dam rady studiować dwóch i pracować na pełen etat. Zostają mi korepetycje i kasa ze stypendium.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo ambitna. Wiesz czego chcesz. Na niezależność przyjdzie czas. Znajdziesz na to jakiś swój sposób. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli to cię kręci i jeszcze dostajesz za to pieniądze to lepiej spróbować teraz niż potem żałować. Powodzenia z obroną ♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia z nauką! Jejku jak ambitnie z tym drugim kierunkiem...

    OdpowiedzUsuń