piątek, 4 września 2020

313 || I'm done with it! Licencjat skończony!

 Piątek, 23:04


Na koniec dnia przychodzę do Was z dobrą, a wręcz znakomitą informacją! Tak jak miałam w planie, skończyłam pisać licencjat! W końcu! Dzisiaj męczyłam się nad tym jeszcze cały dzień, ale było warto. Wyszło mi sporo, bo niemal 70 stron tekstu, a to już bardziej przypomina magisterkę, ale jestem z pracy bardzo zadowolona. Wrzuciłam ją już na stronę, napisałam wszystkie abstrakty, słowa klucz, przeszłam nawet pozytywnie antyplagiat. Nawet nie wiecie jak się cieszę, że mam to już z głowy. 

BILANS:

I 2x kromka chleba z serkiem i pomidorem, sałatka gyros

II 80 gr makaronu z warzywami

III zupa pomidorowa z ryżem, trochę sałatki gyros

IV bagietka z jednym jajkiem, serkiem, pomidorem i sałatą

przekąska: banan i brzoskiwnia


Tak na koniec dodam zdjęcia mojego Maffina, no trzeba mu przyznać, że fotogeniczne z niego kocisko. 



Jutro nie nastawiam budzika! Chce wstać, o której mi się podoba bez wyrzutów sumienia i bez konieczności myślenia o czymkolwiek. Myślę, że zrobię sobie wolny weekend :) 


10 komentarzy:

  1. Gratuluję! To bardzo znaczący krok! A kota masz boskiego 😊 wybacz że rzadziej teraz komentuję, wszystko czytam, tylko czasem nie umiem słów poskładać a nie chce tak na odpier.. bo zasługujesz na więcej 😊 miłego weekendu! Odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Wiem, jak jest, ja też wszystko czytam, a nie zawsze komentuje :)

      Usuń
  2. Super, że masz to już z głowy na pewno będzie Ci dużo lżej. To teraz świętuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że to już za Tobą. Gratulacje!!
    Zdecydowanie zasługujesz na wolny weekend. Mam nadzieję, że dobrze go spędziłaś.
    Kotek jest taki śliczny <3
    Trzymaj się cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Należy Ci się odpoczynek. Cały czas kusisz tą sałatką gyros :p
    Twój kot to prawdziwy model ;)
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ją zrobić :) Jest przepyszna, dzisiaj będzie powtórka :)

      Usuń