poniedziałek, 14 września 2020

322-323 || Wybrałam kolejne studia :)

 Poniedziałek, 22:47


Hejka! 

Ostatnio dodaje wpisy co drugi dzień, ale dlatego, że nie mam zbyt dużo do napisania. Wczoraj miałam sporo planów jak na przykład obiad u babci czy kino plenerowe, ale ostatecznie z nich zrezygnowałam. Nie miałam ochoty na wychodzenie z domu. 

Dzisiaj z kolei powróciłam już do swojej rutyny. Do południa ogarniałam rzeczy na studia i najadłam się sporo stresu. Dzwoniąc do dziekanatu pani powiedziała mi, że nie mogę się rekrutować, ponieważ się nie obroniłam. Oczywiście później okazało, że to kompletna bzdura. Na szczęście Kasia mi pomogła, sama napisała gdzie trzeba i już się zarekrutowałam. Jestem zadowolona, wybrałam studia europejskie ze specjalizacją z dyplomacji. Przedmioty mi odpowiadają no i kierunek dobrze dopełnia prawo :) Gdyby nie przyjaciółka to mogłabym iść na te studia dopiero za rok... miałam szczęście. Oprócz tego uczyłam się do obrony. 

PS. Dziękuje za takie wspaniałe komentarze :) 

3 komentarze:

  1. OMG po prostu Cię podziwiam. Życzę wytrwałości, sukcesów i zadowolenia. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. Ale to kolejne studia które Cię odciagaja od niezależności od matki nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak i nie. Jeśli nie pójdę na magisterkę to przepadnie mi stypendium naukowe, a jednak te kilka tysięcy piechota nie chodzi. Oprócz dwóch kierunków nie rezygnuje też z pracy.

      Usuń