wtorek, 31 grudnia 2019

64 || Postanowienia Noworoczne!


  1. Schudnąć i osiągnąć wagę 56 kilogramów. 
  2. Zmienić nawyki żywieniowe. Unikać wszelkich szkodliwych produktów, takich jak: żelki, chipsy, słodycze, pieczywo, mąką itd. Wybierać lepsze jakościowo jedzenie i próbować nowych rzeczy. 
  3. Chodzić na siłownie tak często jak to możliwe. Chciałabym trzy razy w tygodniu. 
  4. Medytować. 
  5. Prowadzić regularnie tego bloga. Dodawać nie tylko wpisy "co u mnie", ale także bardziej merytoryczne. 
  6. Dbać o swój wygląd. Zawsze mieć wymalowane paznokcie, robić maseczki, peelingi, maski na włosy - regularnie. 
  7. Wyglądać dobrze nawet jak siedzę w domu, mam już dosyć dresów i legginsów! Chce się ubierać tak jakbym zaraz miała gdzieś wyjść i wykorzystywać w pełni zasoby mojej garderoby. 
  8. Skończyć jeden kierunek studiów - stosunki międzynarodowe. 
  9. Obronić licencjat. 
  10. Prywatne
  11. Przepisać się na studia dzienne z drugiego kierunku. 
  12. Prywatne
  13. Zrobić certyfikat językowy z angielskiego lub hiszpańskiego. 
  14. Wyrobić nawyk wczesnego wstawania. 
  15. Prywatne
  16. Czytać 30 minut przed snem. 
  17. Dołączyć do organizacji studenckiej. 
  18. Wyjechać samej na kilka dni. 
  19. Zrobić mały tatuaż, który znaczy wiele (ewentualnie kupić sobie bransoletkę z tym symbolem).
  20. Prywatne
  21. Regularnie pisać książkę, w ramach hobby. 
  22. Uczyć się regularnie. 
  23. Prywatne
  24. Spotkać internetową przyjaciółkę, czyli jedną z Was! 

24 postanowienia, to znacznie więcej niż miałam kiedykolwiek. Ale tak jak zawsze mówię, lepiej zrobić połowę z wielu rzeczy niż połowę zaledwie z kilku. Czuję, że ten rok będzie dla mnie dobry, przełomowy. Tak jak widzicie, niektóre rzeczy zapisałam jako prywatne, bo po prostu nie chce ich tutaj zapisywać, ale postanowiłam sobie, że jeżeli je zrealizuje, to Wam o tym napiszę. Żeby sukcesywnie realizować wszystkie cele postanowiłam pok koniec każdego miesiąca robić podsumowanie, wydaje mi się, że to dobry pomysł. 

Moje Kochane! W nowym roku życzę Nam samych najlepszych rzeczy, bo wszystkie na to zasługujemy. Jestem z nas dumna, pomimo że rok był ciężki, nie wszystko nam wychodziło, to jestem pewna, że w 2020 roku wrócimy lepsze, silniejsze i że to po prostu będzie NASZ ROK. Pełen sukcesów, samozadowolenia, i spełnionych marzeń! Jeszcze raz, wszystkiego co najlepsze w 2020 roku! 

3 komentarze:

  1. Fajne postanowienia. Z tym regularnym dbaniem o siebie to też mój problem. Po prostu nie mam na to siły ani czasu. Życzę Ci spełnienia marzeń i realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji wszystkich celów <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Heeej! Znamy się już tak długo i jest to niesamowite jak wiele osobie wiemy (my tu i my jako społeczność pro ana - czy jakkolwiek inaczej nazwać tą społeczność) :-)
    Wierzę w Ciebie od samego początku i trzymam kciuki za wszystkie Twoje postanowienia, aby wszystko co sobie zaplanowałaś się spełniło.

    Ania :-)

    OdpowiedzUsuń