niedziela, 1 grudnia 2019

#33 1 dzień grudnia!

Niedziela, 20:58


"Deklaruje zwycięstwo"

Cześć Kochane! Jak Wam minął pierwszy dzień grudnia? U mnie było całkiem w porządku, bardzo się cieszę, że na yt w końcu pojawiły się vlogmasy. Mam wrażenie, że dzięki nim to całe czekanie na święta staje się bardziej magiczne :)

Ja wstałam dopiero o 9, rany ostatnio tak świetnie się wysypiam, że w ciągu dnia nawet nie potrzebuje kawy, coś niesamowitego. Jak zwykle ogarnęłam siebie, kota i dom i w końcu usiadłam do nauki. Udało mi się dzisiaj skończyć wszystkie notatki z rzymu, dopracować esej z rzymu i go wysłać, a także przerobiłam trochę ponad połowę materiału na kolokwium z prawoznawstwa, które mam w niedzielę. Oprócz tego posiedziałam chwilę z ciocią, bo do nas wpadła i zjadłyśmy pyszne ciasto, ugotowałam obiad, kolacje, zrobiłam sok, zrobiłam wszystkie posiłki na jutro, oglądałam Better caul Saul i jeszcze byłam godzinkę u babci w szpitalu.

Wypisywanie bilansu chyba sobie dzisiaj odpuszczę, musicie mi wybaczyć. Nie zjadłam jakoś super dużo, ale zrobiłam to czego naprawdę nienawidzę, czyli podjadałam. To tu, to tam i nawet sama nie wiem jak to teraz wypisać i w sumie nie jestem pewna ile i czego dokładnie zjadłam. Najgorzej! 

Ostatnio także dużo myślałam o tym, co napisałam u jednej z was na blogu. O tym, że prawdopodobnie nigdy nie znajdę się w takim miejscu, że wszystko będzie idealne. Bo zawsze jest tak, że jak super idzie mi dieta, to zawalam uczelnię. Jeżeli uczę się na jeden kierunek studiów, to zaniedbuje drugi. Jak siedzę w bibliotece to mam do siebie pretensję, bo w domu czeka na mnie bałagan i powinnam posprzątać. Zawsze to jest coś kosztem czegoś. Przez kilka ostatnich dni zastanawiałam się czy da się coś na to poradzić i doszłam do wniosku, że muszę zacząć od lepszej organizacji. Dlatego dzisiaj starałam sobie ułatwić sprawę, wiem dokładnie co zjem, o którem, mam gotowe posiłki. Wiem kiedy mam przerwę, spakowałam wszystkie notatki, wiem jaki zakres materiału muszę przerobić itp. Mam nadzieję, że będzie lepiej! 

3 komentarze:

  1. Czyje vlogmasy oglądasz? Ja to jedynie Juli Kobus xd więc może coś polecisz :)
    Ja muszę kupić kalendarz właśnie do lepszego zorganizowania się. Tylko nie mogę nic wybrać, bo jak znajdę idealny to jest za drogi, jak tańszy, to mi nic w nim nie pasuje. Się zastanawiam czy nie za bardzo wymyślam. :p
    Ale jakoś o tobie w życiu nie powiedziałabym, że jesteś słabo zorganizowana. Wydajesz się być jedną z najbardziej zorganizowanych osób na jakie się natknęłam. Ale znam Cię tylko z bloga, także mogę się mylić. Ale życzę powodzenia i czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mylisz się, mi też się wydaje, że jestem całkiem dobrze zorganizowana, zwłaszcza od tego roku kiedy mam więcej rzeczy na głowie. Moim zdaniem brak czasu wymaga po prostu dobrej organizacji :) Jeżeli chodzi o kalendarz, to moja uczelnia co roku rozdaje planery, dobre, niedobre to nieważne, ważne że za darmo, więc zawsze korzystam, ale szczerze mówiąc nie przepadam za jego prowadzeniem. Zwyczajnie nie jest mi potrzebny, zazwyczaj wszystko zapisuje sobie na małych karteczkach i przypinam do tablicy korkowej, wydaje mi się to o wiele lepsze, bo wszystko jest na widoku. W ostatnim poście chodziło mi raczej o poprawienie organizacji, planowanie posiłków, przygotowywanie ich wcześniej i jakieś rozsądne dzielenie materiału do nauki :) Mi na przykład pomaga jak dzień wcześniej, przed pójściem spać, przemyślę sobie krok po kroku co będę robiła następnego dnia. Bo jak mam na przykład przerwę na uczelni to chce wiedzieć jakie notatki zabrać do nauki żeby ten czas wykorzystać no i inaczej planuje jedzenie kiedy jestem na uczelni np. tylko 5 godzin, a inaczej jak wychodzę z domu na 13, jak dzisiaj :) Ah, rozpisałam się, gaduła ze mnie!
      Jeżeli chodzi o vlogmasy, to na pewno lubię mniej znanych yt, wydaje mi się, że wtedy tak bardziej ludzko podchodzą do nagrywania. Lubię Szarlott, Karoline Myśliwiec, Aleksandrę Rudkę i Kasię Skrzynecką. Ale to nigdy nie jest tak, że oglądam każdy filmik, jedynie te, które mnie w jakiś sposób zainteresują :) I głównym kryterium jest właśnie to, aby to były mniej popularne kanały, bo bardziej mi się podoba jak traktują widzów :)

      Usuń