środa, 11 grudnia 2019

43 || Poor granny

Środa, 21:39


Wczoraj jednak zamiast sobie odpocząć, zabrałam się za robienie pierniczków. Pieczenie to pestka, ale potem ozdabianie tego wszystkie zajmuje dużo czasu. Ja położyłam się grubo po północy, ale za to wstałam o 9:30 i w końcu odespałam te wszystkie noce, w których spałam jedynie po kilka godzin. Po wstaniu z łóżka szybko się zebrałam, ogarnęłam swoje notatki z uczelni i o 11 wyszliśmy z bratem z domu. Odwiózł mnie do babci, a w drodze wstąpiliśmy jeszcze do księgarni. Kupiłam lekturę, którą muszę przeczytać na studia - zdobyłam chyba ostatni egzemplarz w całym Krakowie, serio. Tak to jest, jak jakieś 700 osób z kierunku musi przeczytać tę samą książkę. U babci byłam przed 12 i o rany dziewczyny.. Babcia wyszła wczoraj ze szpitala, ale nie jest z nią dobrze, niestety. Ma problem z najprostszymi ruchami. Dzisiaj żeby nie tracić czasu wzięłam sobie do niej pełno notatek, a udało mi się jedynie poprawić konspekt na gry strategiczne, napisać prezentację z przedsiębiorczości i przerobić kilka stron kodeksu wyborczego. Babcia była wyjątkowo absorbująca i odrywałam się od nauki jakieś 100, ale no cóż, grunt, że z nami jest. Mama odwiozła mnie do domu dopiero po 19, posiedziałam jeszcze nad kodeksem wyborczym, zjadłam coś i już leżę w łóżku, dzisiaj z pewnością uda mi się wcześniej położyć :)

Dzisiaj diety nie trzymałam! Wpadło wszystko, co złe. Chipsy, słodycze i nawet fast-food. Co prawda wszystko w ilościach piórkowych, no ale jednak to zakazane jedzenie, więc jestem na siebie trochę zła. Ale jak siedziałam u babci to tutaj trochę chipsów podjadłam, tam cukiereczek, a potem zrobiłam nam jeszcze zapiekanki na obiad.
Jutro będzie już super pod względem jedzenia :)
Lecę spać! 

2 komentarze:

  1. Jestem pewna, że pierniczki wyszły przepiękne :)
    Grunt, że nie popłynęłaś w żaden napad. Cukiereczki bywają niebezpieczne, wiem coś o tym... Trzymaj się, Pracusiu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że udało Ci się dorwać tę książkę. Zdrówka dla babci :*

    OdpowiedzUsuń