środa, 11 września 2024

egoistyczna i bezczelna

 Środa, 20:58



Ostatnio coraz częściej zastanawiam się nad odejściem z bloga. Uwielbiam pisać, to część mojej codzienności, ale nie lubię już tego miejsca. Na przestrzeni lat stało się takie... puste. Także myślę nad zmianą platformy i zwróceniem się ku innej społeczności. Chciałam to napisać teraz żebyście nie były zaskoczone gdy któregoś dnia ten blog zostanie zablokowany, wolałam uprzedzić. 

Jeśli chodzi o mój dzień to właściwie nie mam o czym pisać. Najpierw praca, a potem - krótka - codzienność. Piszę, że krótka, bo jak wchodzę do domu po 18 to niewiele mam tego czasu. 


Kilka miesięcy temu Wam pisałam, że chcę bardziej o siebie zadbać i jak dotąd wychodzi mi to super. Ładnie się ubieram, maluję. Używam regularnie balsamu, robię maseczki, śpię w ładnych piżamkach itd. Człowiek od razu się lepiej czuję. Teraz, kiedy mam krótsze włosy, zaczęłam także przykładać się do fryzury. Prostuję włosy, układam je, eksperymentuje :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz