wtorek, 17 września 2024

2/5

 Wtorek, 21:19



Odliczam już do weekendu. W piątek S. wychodzi z kolegami na gokarty, a ja będę miała mieszkanko dla siebie. Chciałabym sobie na spokojnie posprzątać, zrobić jakąś dobrą kolację, obejrzeć film, horror najlepiej. Nawet myślałam żeby zrobić sobie na ten dzień jakieś plany, to znaczy wyjść z kimś, ale chyba potrzebuję pobyć sama ze sobą, bo normalnie to się nigdy nie zdarza. 

Dzisiaj posiedziałam trochę na booksy i umówiłam się na na paznokcie, a także depilacje laserową, ale to już na przyszły miesiąc. W planie mam jeszcze zrobienie sobie brwi i może rzęs, ale akurat do tego pomysłu nie jestem w pełni przekonana. Super, że mogę się w końcu w ten sposób porozpieszczać. Zwłaszcza, że jestem typ typem kobiety, który dosłownie kocha i uwielbia być zadbaną. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz