czwartek, 19 września 2024

4/5

 Czwartek, 20:37



Już jutro piątek! Hurra! Jutro chłopak idzie z kolegami na gokarty, a ja zostaje sama na chacie. Mega się z tego powodu cieszę, chyba przyda mi się taki typowy me time. Zwłaszcza, że musicie mi uwierzyć, że ja nigdy nie jestem sama. Ciągle albo z chłopakiem, albo z mamą, albo z ludźmi z pracy. Także zaplanowałam sobie fajny piątkowy wieczór, zrobię sobie dobrą kolację, posprzątam mieszkanie słuchając muzyki, obejrzę film, dłuższy prysznic. Będzie bosko! 

Zamówiłam sobie wczoraj fajną sukienkę z Mohito, była na wyprzedaży za 100 zł, a prezentuje się świetnie. Będzie idealna na przyszłe wakacje. W paczkomacie czeka na mnie także nowa para butów. Po raz kolejny zamówiłam adidasy z sieciówki, które zapewne po 3-4 miesiącach będą do kosza, ale jakoś szkoda mi pieniędzy na coś z wyższej półki. Ale no cóż.. chyba pora się przekonać. Kupiłam także buty dla S. z okazji dnia chłopaka. 

Właściwie to nie mam co więcej tutaj napisać. Życie mija mi bardzo dobrze. Chyba pierwszy raz w życiu jest tak jak być powinno. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz