niedziela, 10 grudnia 2023

weekend

 Niedziela, 18:53



Hej!

Witam się z Wami po weekendzie, nie był on dla mnie zbyt dobry, bo dostałam okres i bardzo źle się czułam. Natomiast jakoś przeżyłam i mam nadzieję, że teraz już będzie lepiej.

Piątek natomiast był fantastyczny. Spotkaliśmy się z S. w tym samym miejscu co rok temu, na naszym pierwszym spotkaniu i świetnie spędziliśmy czas. Najpierw poszliśmy na spacer, następnie na sushi i na koniec na jarmark świąteczny. Było cudownie. 

Na kolejny dzień też mieliśmy plany, ale z rana właśnie dostałam okres i wszystko odwołaliśmy niestety. Mam nadzieję, że nadrobimy za tydzień. Weekend spędziłam w łóżku, oglądaliśmy seriale, jedliśmy niezbyt zdrowe jedzenie i cieszyliśmy się swoim czasem. 

Jutro o 11:30 mam rozmowę o pracę. Mam nadzieję, że pójdzie mi dobrze i że ją dostanę. Trzymajcie za mnie proszę kciuki! 

Tymczasem idę coś obejrzeć i się zrelaksować, bo nie ukrywam, że stresuję się jutrzejszym dniem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz